emhabben

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datagebruik Protect

Heb enige tijd geleden Protect geïnstalleerd. Zag deze maand extreme stijging datagebruik via 4G. Protect heeft in 23 dagen 0,88 gigabytes gebruikt!! Ik heb abonnement met 0,7 gb per maand. Dit voelt als diefstal van Vodafone... Protect nu maar verwijderd....
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen ,

Weet je toevallig of dit na een update het geval is geweest? Heeft de app in het verleden wel normaal gefunctioneerd met weinig MB's? Weet je toevallig welke versie je van Mobile Protect op je toestel had staan?
emhabben
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, geen idee en ik heb Protect verwijderd dus kan versie niet meer terughalen. Ik heb niet eerder zoveel data gebruikt, dus kan inderdaad na een update zijn geweest. Het dataverbruik was niet op een specifieke dag hoog maar doorlopend . Daarom toch maar verwijderd
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Jammer dat we geen versienummer hebben ven de Mobiele Protect app (daar zul je als normaal smartphone gebruiker ook niet snel naar kijken). Heb je trouwens het verbruik bekeken via instellingen en dan onder het kopje gegevensgebruik? Het is even lastig te bepalen of dit door een nieuwe update is gebeurd.
emhabben
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, bij instellingen naar datagebruik, waaronder een specificatie per app staat. De Protect-app was in september goed voor 0,88 GB.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
We zullen het topic over 48 uur gaan sluiten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Je hebt eventueel altijd de mogelijkheid om Vodafone Mobile Protect opnieuw te installeren als je dit prettig vind. De Vodafone Mobile Protect verbruikt in de meeste gevallen wel een klein percentage MB's alleen dit zou niet ten kosten gaan van je databundel.

Ik heb dit wel voor je gecontroleerd op een Android toestel waar Vodafone Mobile Protect niet op is geactiveerd maar wel was geïnstalleerd en verbruikte de app 0,91 MB op de achtergrond.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic