Goedemorgen,
Ik heb een klacht over 1 van onze aansluitingen, namelijk een SIM-DATA Only aansluiting. Deze had ik telefonisch bij Vodafone Zakelijk besteld in april dit jaar. Al onze aansluitingen hebben een blokkade op de Databundel, zodat we nooit met Datakosten buiten de bundel geconfronteerd kunnen worden. Dat zou ook zijn toegepast op deze aansluiting.
Zojuist werd ik gebeld door Vodafone Debiteurenbeheer met de melding dat bovengenoemde nummer inmiddels ruim 1000 euro! excl BTW buiten de Databundel is getreden. Deze mevrouw adviseerde mij om met de klantenservice te bellen om te vragen naar die Datablokkade.
Bij de klantenservice constateerde een mevrouw dat er geen Datablokkade geactiveerd is op dit nummer.
Deze mevrouw zag overigens ook dat wij op al onze andere aansluitingen dit wel geactiveerd hebben.
Ik heb nu het gevoel onterecht met deze kosten geconfronteerd te worden omdat de Vodafone Zakelijke sales medewerker die deze aansluiting heeft verkocht vergeten is om de blokkade er op te plaatsen.
Daarnaast lees ik op de website van Vodafone:
'Teveel betalen voor internet is nooit fijn. Daarom blokkeren we je internet als je voor 100 euro buiten je bundel hebt verbruikt.'
Waarom bij mij niet?
Ik verwacht een creditnota van Vodafone Zakelijk en op zijn minst bijbehorende excuses.
Als dit de manier is waarop Vodafone met zijn (trouwe) zakelijke relaties omgaat gaan wij naar een andere provider migreren.