angelacatharina

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data verbruik

Goedenavond, 2 weken geleden merkte ik dat mijn 400 mb van mijn abbonement al op was. Hierdoor dacht ik om een Blox te activeren voor 2,50 voor de laatste paar dagen. Nu is 1 Dec de nieuwe maand weer in gegaan en zou je zeggen 400 nieuwe mb? Maar nu betaal ik telkens 2,50 en zit ik 7,50 over mijn verbruik heen, terwijl ik niet eens mijn standaard 400 mb gekregen heb en heb kunnen gebruiken.. Hoe kan dit en wat moet ik doen? Dalijk zit ik er heel veel euro overheen..
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @angelacatharina

Weet je zeker dat je de 400 MB die bij je abonnement hoort niet hebt gekregen? Het zou namelijk ook kunnen dat deze bundel al op is en dat je dus daarom toch telkens gebruik maakt van de extra 50 MB bundel. Wat staat er precies in My Vodafone vermeld?
angelacatharina
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik weet het zeker! Er staat dat ik 0,0 mb heb en dat staat er al vanaf 1 dec. Ik dacht dat het wel weg zou gaan, maar helaas niet..
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice zodat ze dat voor je kunnen nakijken. Via het forum heb ik namelijk geen toegang tot jouw gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic