Hallo ebuikje,
Het is sterk aan te bevelen in het vervolg je vraag of klacht duidelijk en helder te formuleren. In begrijpelijk Nederlands. En met afgeronde zinnen.
Je bent dus sinds 15 December 2013 klant van Vodafone met een nieuw abonnement.
En je hebt gekozen voor een maandelijks data-tegoed van 2 GigaByte. (= 2048 MegaByte).
Heb je al toegang tot My Vodafone (via de My Vodafone App of via de website) ?
Kijk dan bij de titel: Abonnement in het keuze-menu.
Daar hoort te staan dat jij een "Web 1 GB BloX" hebt afgesloten.
Dit gaat heel vaak mis. En die "Web 1 GB BloX" is dan niet in het Vodafone systeem verwerkt.
Met andere woorden: het Vodafone systeem gaat ervan uit dat je slechts 1 GB (= 1024 MegaByte) aan volledig maandelijks data-tegoed hebt. En daarvan heb je inderdaad 529 MegaByte toegekend gekregen.
Door het toevoegen van de "Web 1 GB BloX" aan jouw abonnement, krijg je dus alsnog 529 MegaByte aan data-tegoed.
Waarmee jouw totale data-tegoed voor de eerste maand naar rato is toegekend.
Dus 529 MegaByte die je al had. Plus een gedeelte van 529 MegaByte vanwege die toevoeging van de "Web 1 GB BloX". Is in totaal circa: 1058 MegaByte aan data-tegoed. Voor de periode 15 - 31 December 2013.
Bel even met de Vodafone Klantenservice om die "Web 1 GB BloX" alsnog aan jouw abonnement toe te voegen. Zoals jij met Vodafone bent overeengekomen.
Telefoonnummer: 1201Houd je klantnummer en je contract onder handbereik.
Vanaf 1 Januari 2014 behoor je dan per maand een data-bundel te krijgen van 2048 MegaByte.
Kudo's zijn altijd welkom.
En je kunt dit antwoord ook markeren: "Als oplossing accepteren"
Netwerker