Saskial

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data klopt niet

Hallo
Ik kreeg een smsje dat ik nog 100 mb data had. 5 min later krijg ik een smsje dat mijn data op is !! Terwijl ik dus niets gedaan had mijn gsm lag op tafel,..
Ook zie ik als ik inlog op de app ik 500 data heb terwijl toen mijn contract verlengd werd dit naar 1000 gegaan is...

Gezien dit vaak mis gaat bij jullie als ik Radar lees wil ik hier uitleg over en ga ik dus ook geen 23 euro buiten m'n tegoed betalen want dit klopt niet.
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Saskial,

Welkom op het Vodafone Forum!

Wanneer je telefoon op tafel ligt wil het helaas niet zeggen dat je telefoon niets meer doet. Dit is vaak een misvatting. Lees daarom eerst de tips en tricks in dit topic goed na.

Is je abonnement misschien halverwege de maand verlengd? In dat geval ontvang je je bundel naar rato/verhouding van de maand. Kijk voor meer informatie hierover in dit topic.

Via het Forum kunnen we geen inhoudelijke klachten afhandelen, we hebben immers geen gegevens van je. Daarnaast is het Forum bedoeld voor en door klanten. Je kunt wel het formulier op deze website invullen wanneer je een klacht hebt over datakosten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic