Sweetpea

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data Sim

Ik zat vlak nadat ik m'n Start abonnement had afgesloten te kijken naar een extra data sim. Ik kwam er toen achter dat dit alleen niet mogelijk is met een Start abonnement. Geen probleem, stap ik volgend jaar wel over naar een Smart abonnement (Red is gewoon te duur voor wat ik wil hebben, ik heb geen behoefte aan grote hoeveelheden data).
Echter, nu is dat Smart abonnement verdwenen, en kun je dus alleen nog maar met een Red abonnement een multi data sim erbij nemen?

(hetzelfde geldt voor de duo sim: voor alle abonnementen m.u.v. een Start abonnement)
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sweetpea, Smart wordt inderdaad niet meer aangeboden bij de nieuwe serie abonnementen. Wellicht is Red Essential dan wel interessant? Dit is de kleine variant van Red en loopt eigenlijk over van het hoogste Start abonnement. Dan heb je direct ook de andere voordelen zoals de € 5,- korting als je ook Ziggo hebt, meer data en onbeperkt bellen.
Leo24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Op de vodafone website lees ik dat een datasim voor €5 met 1 Gb extra data nu wel mogelijk is vanaf Start M, dus alleen niet voor Start S.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic