Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,519Discussies
  • 74.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

welke smartphone heeft resistief touchscreen? Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik wil graag een nieuwe telefoon aanschaffen bij vodafone, maar, alle smartphones hebben tegen woordig een capacitieve touchscreen. echter heb ik lange nagels, en vind ik een resistief touchscr...

PersonX door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet instellingen LG G2 mini Alleen-lezen Opgelost

Wie kan mij helpen aan de internet en mms instellingen voor een LG G2 mini.

Will door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon unlocken foutmelding website Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Wij hebben een samsung prepaid (al bijna 2 jaar) en nu proberen wij om het via de website te unlcoken.Helaas is deze website down ! Slechte service, wanneer komt deze weer op ? De meloding die w...

jfj1 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

archos 50 platinum Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 dagen geleden via mijn blox internet aangezet maar ik krijg het internet niet werkend ik heb alle instellingen ingevuld en de telefoon opnieuw opgestart maar geen internet. .

LG G3 Alleen-lezen Opgelost

HalloGaan jullie de LG G3 ook verkopen?

siemens a60 Simlock werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de unlock procedure gevolgd zoals aangegeven in de e-mail van Vodafone, maar krijg na lang wachten de melding: "invoer ongeldig". Ik ben momenteel in het buitenland en dus niet in staat om lang...

cmvdmey door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alcatel OT-E265 Reset Code Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Is het mogelijk om de reset code van mijn oude Alcatel OT-E265 gesimlockt onder vodafone op te vragen? Ik heb de SPCK Code (unlock code) 10 keer onjuist ingevoerd. Het is een oude telefoon die i...

Stefano32 door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geluid Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen komt er geen geluid meer uit mijn toestel. Dit is de LG Optimus L5 E610v die ik heb sinds vorig jaar september Met geen geluid bedoel ik: geen beltoon, alarm en muziek (-> die doe...

verkeerde lokatie Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een acer liquid s2 daul sim en als ik msn open geeft hij aan het weer van mountain vieuw califonia terwijl ik gewoon in nl ben ook kan ik daar door niet op sites die alleen voor nederlandse bez...

tedmeijer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google playstore Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al bijna 2 jaar een lg Prada, en mijn google playstore heeft altijd gewoon gewerkt, maar een tijdje geleden begon deze raar te doen, ik kan hem wel gewoon opstarten maar er staan maar een stuk ...

lg optimus l7 mediascanner Alleen-lezen Onopgelost

De mediascanner van mijn lg optimus l7 is continu bezig en blijft altijd ergens hangen. Dit probleem duurt al maanden en het maakt niet uit of er wel of geen sd kaart in mijn telefoon zit.

jgsjgsjgs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Leverdatum LG Nexus 5 via Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik ben benieuwd wanneer Vodafone de LG Nexus 5 gaat leveren. Alvast bedankt.

joostboek door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

spck lg kp202 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb begrepen dat je na één jaar gratis de spck code kan opvragen bij de desbetreffende provider. Nu heb ik deze telefoon al veel langer dan een jaar in mijn bezit, maar nu is mijn simkaart onbruikb...

Alwatan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

toestel met dubbele simkaart, geen internet op de Vodafone kaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Het probleem: Ik heb heb een telefoon met dubbele simkaart waarvan;De simkaart van Vodafone (abonnement) kan niet op internet, wel bellen sms'en vv.De kaart van SFR (prepaid) kan wel internetten...

jerryh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen 06 nummer Alleen-lezen Onopgelost

ik zou graag een dienst opzeggen via http://www.payinfo.nl/ maar ik kan enkel een 06 nummer ingeven en heb een 04 nummer aangezien ik in Belgie woon en mijn gsm in het buitenland heb gekocht.

4.4 KitKat, BBM, Nexus 5 & WhatsApp. Alleen-lezen Onopgelost

Hey allemaal wat is er veel gebeurd de laatste tijd daarom hieronder en samenvatting dacht ik ;)!Android 4.4 KitKat.Misschien hebben sommige het al gemerkt? Het nieuwe besturingssysteem Android 4.4 Ki...

Micro SD-kaart foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, De micro SD-kaart van SanDisk werkt niet meer. In de Samsung Galaxy Young (s6310) geeft hij een foutmelding aan in de meldingbalk bovenin het scherm. Als je daarop klikt, vraagt hij of je hem w...

Toestelkeuze Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag binnenkort me abbonement verlengen. En nu was ik aan het kijken naar de keuzes in toestellen maar kom helemaal geen LG tegen. Terwijl LG toch op moment zeer goeie toestellen heeft. Waaronder de...

Mengers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG G2 email probleem Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een LG G2.Ik heb aan mijn email 2 accounts gekoppeld.Als ik de emailtoepassing afsluit en weer opstart dan zie ik niet de gecombineerde inbox maar slechts één...

Ppptje door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen