Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,321Oplossingen
  • 1,793Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wileyfox Swift 4G? Alleen-lezen Onopgelost

Op de Wileyfox Swift is 2 maanden geleden een OTA update vrijgegeven voor Nougat 7.1.1. Op dit toestel heb ik een Vodafone zakelijk abonnement met mobiel 4G internet.Na de update blijkt dat op dit toe...

Data Sim Alleen-lezen Onopgelost

Ik zat vlak nadat ik m'n Start abonnement had afgesloten te kijken naar een extra data sim. Ik kwam er toen achter dat dit alleen niet mogelijk is met een Start abonnement. Geen probleem, stap ik volg...

Vodafone mobile connect Alleen-lezen Onopgelost

Ik tracht de vodafone mobile connect via USB te gebruiken op een macbook met OS X El capitan. De stuck die daarbij gebruikt wordt is het type K3565. Nu blijkt dat deze sticks in combinatie met OS X El...

Registeren MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo Allemaal,Ik stap over van KPN naar Vodafone (ingaande begin Aug 2017) en heb een week geleden de bevestiging gekregen dat nummerbehoud is goedgekeurd. Ik kan echter nog steeds niet via de web-po...

Reparatie Dynafix Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag mijn telefoon terug gekregen van reparatie die onder garantie viel bij apple maar via Vodafone ter reparatie aangeboden bij Dynafix(oplichters). Dit is 2'de reparatie 1'de keer terugkregen met...

Activeren simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al anderhalve week bezig om de simkaart te activeren van vodaphone. Ik ben overgestapt van tmobile naar vodafone met nummerbehoud. Tmobile heeft alles vrijgegeven maar jullie zeggen dat het pas...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen