Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes

Daar gaan we dan...

Hey allemaal!

6-8-2012 is de datum dat ik me registreerde en moderator werd op dit forum. Dit als aanvulling op mijn werk bij de Vodafone 24/7 Web Crew. Ik vond het direct leuk want ik was sinds we via inbelverbinding internet hadden al dagelijks actief op diverse fora. Daar ben ik ook zelf vaak moderator van geweest. Als ik de kans had om die dag op het forum te mogen werken dan was dat toch altijd wel 1 van mijn favoriete dingen om te doen. We hebben met het team veel leuke projecten gedaan en ik vond het leuk om onze klanten zo beter te leren kennen.

Ik heb 2,5 jaar met plezier gewerkt bij de Web Crew in een hartstikke leuk team waar jullie alleen de moderators van kennen, maar dit team is nog zoveel groter. We werken ook via Facebook, Twitter en andere sociale media kanalen en maken hier dagelijks zoveel verschillende dingen mee. Natuurlijk af en toe een frustratie als een klant niet ziet hoe erg je je best doet. Maar ook hele leuke grappige momenten met diezelfde klanten. Ik heb zelfs een tekening gekregen van een klant haha.

Maar jullie zien het vast wel aankomen. De tijd is nu aangebroken voor een hele spannende nieuwe uitdaging. Ik blijf wel bij Vodafone werken maar ik ga al mijn kennis en ervaring inzetten bij een nieuwe afdeling.

Jullie zullen me af en toe zeker nog langs zien komen hier op het forum omdat ik het nog steeds erg leuk vind, alleen dan niet meer als moderator maar als ‘gewone’ medewerker.

Blijf elkaar zeker helpen! Geef elkaar kudo’s en accepteer elkaars antwoorden als oplossing. Dat is het mooie van dit forum en daar ben ik echt super trots op dat ik heb meegeholpen dat op te zetten!

We zien ons!

Groetjes Arina

Vodafone Hadouken

@Netwerker @SamsungExpert @NetwerkFreak @robertwebbe @Flow @Dazzler
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Beste Arina,

Wie is "we" ?
Ontzettend jammer dat je als Moderator dit Forum gaat verlaten. Ik zal je missen. Je bent echt een kei-goede moderator (geweest).

Jammer dat je zo vaag bent over jouw nieuwe "challenge" bij Vodafone. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jouw nieuwe werkzaamheden zullen zijn. En jouw nieuwe afdeling.

Zelf ben ik er ook enorm trots op dat het Vodafone Forum ontzettend is gegroeid. Zowel voor wat betreft leden, deelnemers, bezoekers en lezers. Ook ben ik er enorm trots op dat het data-verbruiks topic al meer dan 79000 keer is bekeken. En daarmee één van de meest succesvolle topics ooit is geworden. Van alle Nederlandse Forums, is het data-verbruiks topic het meest geraadpleegde topic !!!

Het ga je goed. En nu je weer een "gewone medewerker" wordt op dit Forum, kun je ook weer stijgen in rang. Wellicht zelfs tot aan "Super Expert" :D:D:D

Succes !

Netwerker
Arina
Expert topicstarter
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We is ik haha, ik wist geen leuke titel 😄

Bedankt voor het compliment, ik vond het moderaten ook echt heel erg leuk om te doen!

Ik kan niet teveel uitwijden over mijn nieuwe functie, maar ik zal achter de schermen mee gaan werken aan allerlei verbeteringen. Dus dat is wel iets heel anders dan Moderaten en Webcare 🙂

Er staan inderdaad hele mooie topics op het forum, en juist dit soort topics die door klanten gemaakt worden maken het zo gaaf! Want daarmee helpen jullie elkaar!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoiii @Arina ,

Jammer om te zien dat je helaas weg gaat :(. Zal je ook niet tegenkomen op Facebook en Twitter!
Het was leuk om je te zien op het Forum en hoe jij ook meehielp met vragen te beantwoorden, wat ik wel van je begrijp is dat je en nieuwe uitdaging wilt zoeken en daarmee wens ik je veel succes mee!

Ik hoop dat op de afdeling .... je het naar je zin zult hebben en hopelijk ben je zoals je zelf zij af en toe nog hierop online.
Je bent en top moderator geweest! En hopelijk zien we nog voor de laatste keer en dagje Arina (moderator) op het Forum.

Op en geven moment is er en nieuw team op het Forum.

Veel succes :D! En zet hem op.

PS: Heb ook weleens nagedacht om misschien bij Vodafone te werken ;). Hihi.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Daaaaaar gaaaaaat ze.
Gouwe ouwe van Clouseau is dat wellicht nog eeen optie:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic