yvonnedejager

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

DSS wachtwoord

Goedendag,

Ik heb een vraagje. Ik mag mijn abonnement verlengen en heb dit willen doen via Belsimpel, echter hebben zij een DSS wachtwoord nodig. Deze is nergens te vinden en als ik het vraag aan 1 van de medewerkers van jullie wat een DSS wachtwoord is lijkt niemand dit te weten. Begin het nu wel knap zat worden om steeds contact te moeten zoeken over wat het nou is en dan het antwoord te krijgen : sorry mevrouw, dat weten wij ook niet.

Ik heb al overwogen om alles te cancelen en over te stappen naar een andere provider.

Dus nogmaals wat een DSS wachtwoord en waar kan ik die vinden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
yvonnedejager
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,

Er gaat inderdaad een belletje rinkelen maar dat was niet het wachtwoord wat er bedoeld werd helaas. Inmiddels contact gehad met de klantenservice en het DSS wachtwoord is verwijderd. Bedankt voor je reactie

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
yvonnedejager, welkom op het Vodafone Forum! Het wachtwoord waarnaar gevraagd wordt is het wachtwoord dat ooit met onze klantenservice is afgesproken, zodat je iemand kunt machtigen om namens jou te bellen. Laat dat misschien een belletje rinkelen?
yvonnedejager
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,

Er gaat inderdaad een belletje rinkelen maar dat was niet het wachtwoord wat er bedoeld werd helaas. Inmiddels contact gehad met de klantenservice en het DSS wachtwoord is verwijderd. Bedankt voor je reactie
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling yvonnedejager.

Nog een fijn weekend!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic