Opgelost! Ga naar oplossing.
Energieboy wrote:
Hoi FB
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik gebruik ook Ziggo mail en Vodafone om het te versturen via mijn mobiel. Waarom gebruik je niet gewoon de SMTP van Ziggo? Die gebruik ik en heb nergens last van, alles stuurt hij prima en komt ook goed aan. Misschien dat je daar eens naar kan kijken. De instellingen staan op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen
Laat nog even weten of het is gelukt 🙂
Steven wrote:
Indien je de mail verstuurd vanuit je telefoon, dien je de SMTP van Vodafone te gebruiken FB Energieboy. Dit is omdat je met het netwerk van Vodafone verbonden bent. Het kan voorkomen dat er een verandering op het netwerk heeft plaats gevonden of bij ons in de systemen. Hierdoor kan je een foutmelding krijgen.
Ik heb begrepen van mijn collega dat ze je de instellingen had doorgestuurd. Heb je het met de SMTP van ons geprobeerd? Indien niet, wil ik je doorverwijzen naar de host waarvan je nu de instellingen gebruikt.
Energieboy wrote:
Je zou ook eens kunnen proberen om je account uit je toestel te verwijderen en opnieuw in te stellen. Soms werkt dat ook wel eens. Men gebruikt ook nog wel eens sendmail.vodafone.nl (weet niet of deze nog actief is). Volgens mij is @home een mail adres van Ziggo, vroeger. Dus die zou het ook gewoon moeten doen doen met de instellingen van Ziggo. Tenminste, ik gebruik gewoon bij uitzenden van mail de Ziggo instellingen op 4G van Vodafone.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.