sammie06

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

DE Samsung s7 Edge Wit

Goede dag Vodafone!
Op 26 feb heb ik telefonische mijn abbo verlengt icm de samsung s7 edge wit
Aan de telefoon werd verteld dat ik hem op 11 maart thuis zou krijgen.
Nou je raad het al.....geen gsm!

Vandaag gebeld met de afdeling verkoop ivm met status van mijn bestelling!
' goede dag, de samsung s7 edge wit is niet verkrijgbaar, dit kan nog wel 1 tot 2 weken duren!
Dan denk ik gelijk...waarom zetten jullie dan wel op de site "als eerste besteld als eerste in huis'
En jullie weten toch hoeveel pre oders jullie hebben? dan bestel je die toch tijdig bij samsung?

maar ok, daar kan je over discuseren maar daar schiet je niets mee op dus ik heb wijzelijk mijn mond gehouden en opgehangen!

Terug gebeld, geen naam genoemd en gewoon gevraagd van
" ik wil graag de samsung edge s7 wit, ik zie dat erop jullie site staat 5 dgn levertijd, dus als ik hem nu bestel heb ik hem binnen 5 dgn in huis?
antwoord: 'Ja, dat klopt, morgen komt er weer een levering van samsung dus ik zal zorgen dat ik het toestel voor u apart leg! dan word deze morgen verzonden en heeft u hem woensdag in huis!!

HOE KAN DIT!!!!!!

als je pre order heb besteld moet je 1 a 2 weken wachten maar als ik hem nu bestel heb ik hem woensdag in huis??

Vodafone, ik vind dit vreemd!!!
En echt het bezodemieteren van je klanten!

Hier heb ik het dus niet bij laten zitten! en ben hiermee hoger op gegaan..

VOOR IEDEREEN DIE DE WITTE S7 EDGE HEEFT BESTELD! 1 A 2 WEKEN WACHTEN DUS!!!!

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is inderdaad vreemd en zou niet de bedoeling moeten zijn. Echter kan ik vanuit hier niks hierin betekenen omdat het forum beantwoord wordt door mede forumgebruikers. Tevens kunnen wij daardoor ook niet in de systemen. Het beste kun je hiervoor bellen met de afdeling verkoop 0800-0560
Karin1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde! En zelfs op 22 februari al besteld. Ook ik was hysterisch blij dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen op 11 maart en hopelijk op 12 maart. Maar neeeeeeeeeeeeeeee!
Ik baal ontzettend en ik zag nu op de website dat de levering tussen 2 en 5 april gaat worden.

Ook iets teleurstellend is dat er GEEN mogelijkheid is om hem dan af te halen in een winkel. Ik vind dat alles behalve service naar je klant toe.
De order annuleren wil ik niet omdat je nu nergens meer een Gear VR krijgt.

Ook blij gemaakt met een dooie mus helaas 😞
Anonymous
Niet van toepassing
De VR bril kun je al aanvragen bij Samsung. Als het goed is heb je al een pakbon ontvangen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice via 0800-0560
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Omdat er niet meer gereageerd is op dit topic wordt dit over twee dagen gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic