Goede dag Vodafone!
Op 26 feb heb ik telefonische mijn abbo verlengt icm de samsung s7 edge wit
Aan de telefoon werd verteld dat ik hem op 11 maart thuis zou krijgen.
Nou je raad het al.....geen gsm!
Vandaag gebeld met de afdeling verkoop ivm met status van mijn bestelling!
' goede dag, de samsung s7 edge wit is niet verkrijgbaar, dit kan nog wel 1 tot 2 weken duren!
Dan denk ik gelijk...waarom zetten jullie dan wel op de site "als eerste besteld als eerste in huis'
En jullie weten toch hoeveel pre oders jullie hebben? dan bestel je die toch tijdig bij samsung?
maar ok, daar kan je over discuseren maar daar schiet je niets mee op dus ik heb wijzelijk mijn mond gehouden en opgehangen!
Terug gebeld, geen naam genoemd en gewoon gevraagd van
" ik wil graag de samsung edge s7 wit, ik zie dat erop jullie site staat 5 dgn levertijd, dus als ik hem nu bestel heb ik hem binnen 5 dgn in huis?
antwoord: 'Ja, dat klopt, morgen komt er weer een levering van samsung dus ik zal zorgen dat ik het toestel voor u apart leg! dan word deze morgen verzonden en heeft u hem woensdag in huis!!
HOE KAN DIT!!!!!!
als je pre order heb besteld moet je 1 a 2 weken wachten maar als ik hem nu bestel heb ik hem woensdag in huis??
Vodafone, ik vind dit vreemd!!!
En echt het bezodemieteren van je klanten!
Hier heb ik het dus niet bij laten zitten! en ben hiermee hoger op gegaan..
VOOR IEDEREEN DIE DE WITTE S7 EDGE HEEFT BESTELD! 1 A 2 WEKEN WACHTEN DUS!!!!