Tommy1974

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

DATA DEAL AAN

Ik heb prepaid via Vodafone. Nu krijg ik als vaste klant gratis een 200 MB databundel. Ik heb DATA DEAL AAN geSMSt naar 4000 en daar een bevestiging van gekregen. Maar hoe activeer ik dit dan verder? Ik kan bijv. nog steeds niet WhatsAppen. Ik hoor graag, bedankt!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Tommy1974,

Normaal gesproken zou de bundel vanzelf geactiveerd moeten worden.
Neem even contact op met de klantenservice via onze chat, Twitter of Facebook.
Dan kijken mijn collega's voor je na of de databundel correct is aangesloten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Tommy1974

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je er gebruik van wilt maken!
Je kunt de data deal ook aanzetten via my Vodafone of eventueel via mijn collega's van de klantenservice.
Wegens privacyredenen kan ik vanuit hier geen gegevens inzien. Laat je weten of het gelukt is?
Tommy1974
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel Steven voor je reactie. Maar ik weet nu nog steeds niet hoe ik van de databundel gebruik kan maken. De bundel staat AAN maar ik kan internet nog steeds niet op. Moet ik nog iets op mijn smartphone aanklikken? Ik heb echt geen idee.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Tommy1974,

Normaal gesproken zou de bundel vanzelf geactiveerd moeten worden.
Neem even contact op met de klantenservice via onze chat, Twitter of Facebook.
Dan kijken mijn collega's voor je na of de databundel correct is aangesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's hierover?
Tommy1974
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Heb je nog contact gehad met mijn collega's hierover?

Zeer zeker Steven!

Ik heb gebeld met de klantenservice. Er bleek een soort van blokkade(?) te zijn waardoor de databundel niet geactiveerd kon worden op mijn telefoon. Dit is alsnog in orde gemaakt waarbij ik zelfs gratis een databundel van 1GB kreeg in plaats van 200MB!! Super blij mee. Erg goed geregeld van Vodafone. Complimenten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat fijn om te horen dat mijn collega's je geholpen hebben 🙂 Heel veel plezier met de data en een fijn weekend!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten en gearchiveerd, is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic