coldejong

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Crashen van apps

Beste Vodafone,

Sinds de update 4.0.4 gebeurt het zeer regelmatig dat games spontaan crashen na enkele minuten of bepaalde tijd.
Bij sommige games gebeurd het alleen maar terwijl het ervoor niet gebeurde.
Ook het feit dat 2 tot 3maal per dag de melding "sim-kaart voorbereiden" tevoorschijn komt.
Er zit een microsim van de Vodafone winkel in.
GPS is nog steeds onbruikbaar met navigatie omdat het verrevan accuraat is.

Zijn hier oplossingen voor?

Gr, Rinze
3 Reacties 3
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Coldejong,

vervelend dat je toestel niet meer zo werkt als van te voren.
Als dit zo is sinds de update dan zit het probleem in de software update.

Ik raad je aan om even een back-up te maken van je gegevens via Vodafone Contacten Back up. Kijk maar eens op deze link voor meer informatie http://voda.fo/ne/ekdz1.
Hierna dien je je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dit kunt doen is te zien op deze link http://voda.fo/ne/35x5a.

Aan te raden is even via HTC Sync te kijken of er updates zijn. De laatste stap is het terugzetten van je contacten en de backup.

Dan zou je toestel weer "normaal" moeten werken. 😄






coldejong
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit heb ik hiervoor al 2maal geprobeerd:
Fabrieksinstellingen zonder gegevens op extern geheugen te verwijderen en met alles te verwijderen.
Dit heeft niet geholpen.
Afgelopen week heb ik dit opnieuw gedaan maar heeft niets uitgehaald.
Siemy

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het handigste is om toch even terug te gaan naar de winkel waar je het toestel gekregen heb, en samen kijken naar en oplossing, of evt. kijken of je het toestel naar HTC kan opsturen.
Het is niet bij mij voorgekomen dat apps crashen, en mijn navigatie werkt uitstekend.
 
Er zijn meerdere ( eerdere partijen ) terug geroepen van de HTC One X, het zou kunnen dat U er hier 1 van heeft.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic