Hoi
svennevs Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat klinkt niet echt heel goed. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik je er niet mee helpen, dit ook voor je eigen privacy. Het beste wat je kan doen is dan even via
Twitter en/of
Facebook een privé berichtje sturen. Daar kunnen ze wat meer de tijd nemen voor je vraag en bekijken wat er nu echt aan de hand is en waarom het blijft hangen bij het versturen van de gegevens. Bellen kan natuurlijk, 1201 ook wel maar via bovenstaande weg gaat het gewoon echt iets makkelijker.
Of het omzetten naar een privé abonnement makkelijker is, dat weet ik niet. Je hebt dan natuurlijk niet van alles nodig zoals een KvK of wat dan ook. Maar aangezien je nu al in de molen zit zou ik het eerst even via een privé berichtje proberen. Laat even weten of het gelukt is en of je ze hebt kunnen berichten.
*Moderator edit: telefoonnummer aangepast (contractoverdracht gaat via de klantenservice)