Vmaxitalia

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contractoverdracht

Hi, ik heb al 3 weken gelen alles ingediend voor een contract overdracht Incident: *****

Hoelang gaat dit eigenlijk nog duren?
24 Reacties 24
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vmaxitalia
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om te horen dat het nog niet is omgezet.
Volgens de website zou het toch best snel moeten kunnen gebeuren.

Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is en of alles wel goed is overgekomen.

Neem aan dat je op deze webpagina al hebt gekeken en daar ook de contractovername hebt gedaan?
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Maar bel even, dan kom je echt meer te weten dan via de community.
Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's hierover Vmaxitalia?
Vmaxitalia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven, niet te doen. Niemand die iets kan betekenen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben ze wel aan kunnen geven dat het correct is binnengekomen en hebben ze aangegeven of er iets niet aan klopte? Meestal wordt dan een mail gestuurd.
Vmaxitalia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een bevestiging per email ontvangen dat alles ontvangen is 20-02-2019. En toen was het stil?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat de desbetreffende afdeling een vertraging heeft in het verwerken van gegevens 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is er ondertussen al nieuws Vmaxitalia ?
Vmaxitalia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Sharon, nog helemaal niets gebeurd, je word ook niet op de hoogte gehouden en alle betalingen zijn gebeurt( afbetaling toestel) Dit TOU geneuzel is zo slecht, geen woorden voor.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heel erg vervelend Vmaxitalia
Begrijp ook niet waarom Vodafone je niet op de hoogte kan houden.
Steven heeft wel aangegeven dat er een vertraging is maar 12 dagen is wel heel erg lang.

Laten we hopen dat Steven of Sharon dit nu ook leest en misschien nog iets voor je kunnen betekenen. Normaal gezien kunnen ze niet zoveel omdat dit allemaal tegen privacy wetgeving ingaat maar misschien kunnen ze wel iets met de juiste afdeling en informeren wat er nu allemaal zo lang moet duren.

Succes in ieder geval en hoop dat het toch snel opgelost kan worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ons eens een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kunnen we met je meekijken. Je mag ook eventueel hiervoor een chat starten.
Vmaxitalia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben net klaar met de chat. Zijn zelf afhankelijk van ****** ?. Zeer frustrerend dit, niet te geloven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Absoluut mee eens! Ik heb de naam weggehaald omdat het niet de bedoeling is dat gecommuniceerd wordt met wie wij samenwerken betreft systemen etc.
Vmaxitalia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is niet de bedoeling Steven, klopt maar ook niet de bedoeling om al 2 maanden te wachten ( je staat machteloos) op een overdracht. Wat kunnen wij doen Steven, heb jij een oplossing?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Absoluut en ook helemaal mee eens Vmaxitalia.
Vanuit hier heb ik geen mogelijkheid om in de systemen te gaan. Dit zal echt via de klantenservice opgepakt moeten worden.
Het enige wat ik kan doen is intern aanmelden dat er een vertraging is en klanten te lang wachten. Dit ga ik dan ook zeker doen.
Densan8

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hier nog een soortgelijk geval. Bij eerste verzoek tot contractovername kreeg ik een mail terug dat de bijlagen in een verkeerd formaat waren aangeleverd. Alles opnieuw gemaild met de opmerking: als het weer niet in orde is bel mij dan. Na 1 week wachten zelf gebeld bleek het contract-overnameformulier niet aanweig te zijn. Waarom laat je mij 1 week wachten ? Gisteren weer alles opnieuw ingediend. Ik wacht af. Als het weer misgaat: ik mag volgende maand verlengen en zie dat T-Mobile ook leuke aanbiedingen heeft en dan ben ik weg bij Vodafone (na 10 jaar klant van jullie te zijn).
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Densan8
Jeetje, wat vervelend. Dat Vodafone hier dan niet achteraan gaat. Kan me goed voorstellen dat als het nu niet lukt je er duidelijk geen zin meer in hebt.

Laten we hopen dat een moderator deze problemen bij de juiste afdeling kan plaatsen. Dit mag toch niet de bedoeling zijn. Nog maar even afwachten.

Succes in ieder geval en ik hoop dat het wel goed komt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er is op dit moment een vertraging in het afhandelen van de contractoverdrachten. Mijn excuses hiervoor!
Indien de informatie niet compleet is en je stuurt een nieuwe mail, kom je helaas achteraan de wachtrij terecht. Hierdoor duurt het dan ook even voordat er weer een antwoord op komt.
Densan8

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
@Steven wat is vertraging ? Dagen, weken ? Als ik naar een Vodafone winkel ga wordt het dan direct overgezet ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb helaas geen inzicht in de wachtrij 😞 Densan8 Ook in de winkel wordt het bij de desbetreffende afdeling in de wachtrij gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic