MasterJapie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract verlopen in December 2012.

Hoi,
 
Mijn 2-jarige contract (mobiel abonnement) bij Vodafone (€35,08 p/maand) is sinds 27 december 2012 verlopen (Ik ben daar vandaag pas achter gekomen). Ik wilde het gaan verlengen met een nieuw toestel, maar ik ben dan duurder uit dan wanneer ik bijvoorbeeld zou overstappen naar Tele2, waar ik ook mijn Internet+TV abonnement heb lopen. Bijvoorbeeld:
 
Ik wil graag de Samsung Galaxy S3. Ik gebruik de bel/sms functie zeer weinig, minder dan 100 minuten/smsjes per maand, maar vebruik per maand iets minder dan 1GB aan data.
 
Als ik mijn contract hier zou verlengen met een nieuw 2-jarig contract, dan zou ik het volgende moeten betalen:
 
€54,- p/maand voor 1GB data en obeperkt bellen+smsen, of €49,- p/maand en éénmalig €229,99.
http://verlengen.vodafone.nl/shop/category/retention-bundle/cat41290012/?retentionOfferSlotType=bundle
 
 
Als ik zou overstappen naar Tele2 als nieuwe klant, dan betaal ik het volgende:
 
€36,- p/maand voor 1GB data en 300 min/sms. Geen toestelkosten, en ook geen aansluitkosten omdat ik al een abonnement bij Tele2 heb lopen. Ik betaal slechts éénmalig €6,95 voor de verzendkosten van het toestel. 
http://www.tele2.nl/mobiel/abonnement/samsung/samsung-galaxy-s3-white.html?smartbundle=300&databundle=InternetLarge&contractPeriod=24
 
 
Ik vind dit erg vreemd. Ik zou graag bij Vodafone blijven vanwege de erg goede service, maar de prijzen dwingen mij haast om toch over te stappen. Het is goedkoper om mij aan te melden als nieuwe klant bij Tele2 dan wanneer ik als bestaande klant mijn 2-jarige contract zou verlengen bij Vodafone, maar ik verwachtte het tegenovergestelde. Kloppen de prijzen op jullie site? Staan die prijzen vast of is daar nog beweegruimte in te krijgen voor bestaande klanten?
 
Met vriendelijk groet,
 
JJ
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé MasterJapie,

ja, de prijzen op onze website kloppen. In je vergelijking neem je echter niet de voordelen mee die Red je verder biedt, zoals bijvoorbeeld de Vervangend Toestel Service, de mogelijkheid voor de MultiSim of de snelheid van het internet. Met het Red abonnement ben je meteen helemaal klaar, zo heb je bijvoorbeeld altijd voldoende belminuten en sms. Ben je nog niet overtuigd? Kom dan eens langs in een van onze Vodafone winkels of bel met 0800-0560.
MasterJapie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben erg zuinig met m'n toestel, gebruik slechts 1 simkaart, en 3G snelheid voor het internet is voor mij voldoende. Daarnaast heb ik echt geen behoefte aan onbeperkt bellen/smsen, want zoals ik zei gebruik ik hooguit 100 belminuten per maand. Alles gaat tegenwoordig via whatsapp 😉 Ik zou dus bijna 2x zoveel betalen voor allemaal zaken die ik niet nodig heb... Ik had ook al gebeld maar men kon inderdaad geen andere deal aanbieden. Jammer, dan ga ik toch maar naar Tele2. 
 
Toch bedankt voor je hulp 🙂
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
MasterJapie schreef:
Ik ben erg zuinig met m'n toestel, gebruik slechts 1 simkaart, en 3G snelheid voor het internet is voor mij voldoende. Daarnaast heb ik echt geen behoefte aan onbeperkt bellen/smsen, want zoals ik zei gebruik ik hooguit 100 belminuten per maand. Alles gaat tegenwoordig via whatsapp 😉 Ik zou dus bijna 2x zoveel betalen voor allemaal zaken die ik niet nodig heb... Ik had ook al gebeld maar men kon inderdaad geen andere deal aanbieden. Jammer, dan ga ik toch maar naar Tele2.

Toch bedankt voor je hulp 🙂
Dat is wel jammer om te horen zeg! Maar wie weet mogen we je toch ooit weer verwelkomen als klant van Vodafone. 😉 En mocht je toch nog vragen hebben dan horen we het graag van je.


Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic