society

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms inbox

Ik kan niet meer in mijn berichten inbox  
als ik het icoontje klik  dan krijg ik een zwart scherm  te zien en na 4 tellen komt in het  scherm te staan  berichten is gestopt  en kan alleen op OK  klikken
kan ook geen binnen komende smsjes openen
heb android versie 4.1.2  op de samsung s3 staan
8 Reacties 8
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is nogal onhandig zeg! Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen? Bv toestel uit&aan, iets anders?
En is de berichten inbox de enige App op je toestel die problemen geeft of gaat er meer mis?
society
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb al terug gezet door middel van standaardgegevens herstellen
heb de backup  van  de smsjes terug gezet
mocht allemaal niet baten  de berichten inbox  blijft crashen  :((
 de berichten  inbox is de enige app waarmee ik probelemen heb 
de rest gaat wel goed 
 
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bedoel je met standaard gegevens herstellen dat je je toestel teruggezet hebt naar fabrieksinstellingen?
Want dan zet hij alles terug zoals toen je hem nieuw kreeg. Als er dan een software probleem is dan zou dat daarmee opgelost moeten worden want ik neem aan dat het wel gewerkt heeft?
society
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja  terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat heeft het probleem niet opgelost
 
ja het heeft wel gewerkt  het probleem is begonnen toen ik een sms van vodafone kreeg met informatie over iets  maar dat kon ik niet lezen want toen begon het probleem 
en  blijft  nu ook de hele tijd  dat smsje binnen krijgen van vodafone met iets van je hebt nog 7 dagen om... en verder kom ik niet
want dan crashed het programma 
 
 
BruceD

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
society schreef:
ja terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat heeft het probleem niet opgelost

ja het heeft wel gewerkt het probleem is begonnen toen ik een sms van vodafone kreeg met informatie over iets maar dat kon ik niet lezen want toen begon het probleem
en blijft nu ook de hele tijd dat smsje binnen krijgen van vodafone met iets van je hebt nog 7 dagen om... en verder kom ik niet
want dan crashed het programma


Hoi society,

Probeer eens jouw simkaart in een ander toestel en een ander simkaart in jouw toestel.

society
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn met mijn simkaart in ander toestel werkt  de  sms app wel goed 
 
het is de sms app  op mijn toestel  dat  niet werkt 
 
 met een ander simkaart in mijn toestel heeft diegen ook dat probleem met de sms app
 
volgens mij is de software corrupt dan :(:(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
society
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb het waarschijnlijk opgelost
dmv   instellingen  apps beheer   dan alle apps  en toen appvoorkeuren opnieuw instellen  😄
het loopt goed  tot nu toe
 
dankje  voor het mee denken
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Aha, dat klinkt beter 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic