Hans-1711

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Contract verlengen

Kan ik net gebeld zijn door Vodafone ivm contractverlenging? Doet Vodafone op die manier aan telefonische verkoop?

4 Reacties 4
xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Ja, je kan gebeld worden door Vodafone of een partner voor een contractverlenging. 

Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het kwam bij mij niet fijn binnen. 
Voor mij slecht verstaanbaar. Nauwelijks ingeleid, iets over contract (klopt want dat is aflopend)

 

Vermoedde wel zoiets, maar kwam over als snel effe verlenging scoren. En dat is niet wat ik wil. Ons aflopende contract is overbemeten. Belminuten okay maar zoveel data, dat krijgen we met z’n tweeën nooit op.  

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Normaal moet dat ook niet zo gaan nee. Je zou verwachten dat ze met je in gesprek gaan en vragen of alles nog naar wens is en dan zodanig een verlenging aanpassen naar jou wensen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Let vooral op de bedrijven die voor Vodafone uit belt. Niet elk bedrijf is zo, als ik dit netjes mag zeggen, eerlijk en keurig met het aanbieden van een juist contract. Vodafone zal niet zo blij zijn met deze melding, maar zo is het wel. Je kan het opzoeken op deze community, daar zijn meer mensen die via een bedrijf zijn benaderd en daar niet blij mee zijn. 

Mijn advies, neem het aan, zeg dat je er nog even na wilt denken en neem vervolgens gewoon contact op met Vodafone zelf. Door via de website te kijken naar welke abonnementen er zijn of door in je My Vodafone te kijken bij verlengen welk abonnement Vodafone je zou voorstellen. Vaak heb je met een eigen onderzoek een nog beter abonnement gevonden dan ze je voorstellen.

Succes in ieder geval en laat je niet zomaar overhalen door de eerste de beste, ook al klinkt het nog zo lekker in de oren!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic