Moniek11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract verlengen

Hoi,

In mei stopt mijn contract en zou dit zonder de telefoonkosten graag willen verlengen. Dit omdat ik niet vast wil zitten aan een jaar sim only abonnement. Maar mijn contract iedere maand kan stop zetten. Ik kan dit niet terug vinden op jullie website.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd (zonder telefoon kosten) en iedere maand opzegbaar?

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Gr. Moniek

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Moniek11 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je niets doet met je contract dan heb je een contract zonder dat je daar aan vast zit. Dat wil zeggen, je kan elke maand opzeggen met in achtneming van 1 maand opzegtermijn. Dat is eigenlijk wat je wil, gewoon niets doen en lekker laten doorlopen, dan kan je elke maand opzeggen wanneer je maar wil 🙂

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het wel. Fijne zonnige dag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Moniek11 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je niets doet met je contract dan heb je een contract zonder dat je daar aan vast zit. Dat wil zeggen, je kan elke maand opzeggen met in achtneming van 1 maand opzegtermijn. Dat is eigenlijk wat je wil, gewoon niets doen en lekker laten doorlopen, dan kan je elke maand opzeggen wanneer je maar wil 🙂

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het wel. Fijne zonnige dag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic