serkankilic1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract verlengd met 2 jaar ipv 1 jaar

Ik heb vorig jaar in September telefonisch een aanbieding gekregen van Vodafone voor het verlengen van mijn abonnement. Hierbij heb ik in het telefonisch gesprek meerdere malen aangegeven en gevraagd e of en dat het ging om een verlenging van 1 jaar. De medewerker heeft dat toegezegd en mij verder geholpen. Uiteindelijk heb ik geen nieuwe papieren contract ontvangen en ook geen bevestiging van de verlenging. Ik ben ervan uit gegaan dat dit verder goed was afgehandeld. Tot mijn verbazing is mij vorige maand (wat het einde van mijn contract had moeten zijn) door Vodafone medegedeeld dat ik een 2 jarig contract heb afgesloten destijds. Na herhaaldelijke verzoeken om het telefoongesprek van de contractverlenging op te zoeken heeft Vodafone hier geen tijd en moete in gestoken.
 
Kan het telefoongesprek door Vodafone worden opgezocht waarbij de abonnement is afgesloten op 12/09/2010?
5 Reacties 5
Kockie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag,
 
Wilt u contact met mij opnemen, Vodafone heeft ook deze grap met mij uitgehaald.
Dan kunnen we hier samen even informatie over uitwisselen en verdere gerechtelijke stappen ondernemen,
want we worden door de provider niet serieus genomen. Althans als ik mijn verhaal ernaast houdt sowieso niet!
kockie@hotmail.com
 
Gr
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi serkankilic1986 en Kockie,

Vervelend dat jullie deze ervaringen met onze telefonische klantenservice hebben. Ik wil jullie graag verder helpen met jullie issue.

Zouden jullie mij een privébericht via Social Media sites (Facebook of Twitter) kunnen sturen? Via het forum is het namelijk niet mogelijk om klantspecifieke vragen af te handelen.
Vermeld svp in jullie Facebook of Twitterbericht dat jullie al een bericht hebt gepost op ons forum met de onderwerptekst zoals jullie het hier op het forum ook hebben gedaan. Wat ik verder van jullie nodig heb is het 06 nummer, naam, adres, geboortedatum, klantnummer, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Dan ga ik voor jullie een en ander nakijken en kom ik er zo snel mogelijk op terug.





Michell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Vorig jaar telefonisch benaderd voor een verlenging. Met 1 jaar verlengd, nu wilde ik herverlengen, blijkt mijn abonnement  nog een jaar te lopen. Heb destijds alleen het garantiebewijs gekregen, waar dus niets staat vermeld mbt tijdsduur. Ben al jaren klant, maar voel me nu wel heel erg genaaid.
acmkool

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem! Ik ben vorig jaar op 20-10-2012 bij het aflopen van mijn (toentertijd ook 1-jarige) contract
benaderd door een medewerker van Vodafone met een mooie aanbieding voor een iPhone abonnement.

Ik heb tijdens dit telefonische gesprek ook meerder malen gevraagd of het om een 1-jarig abonnement ging
en dit was zeker het geval. Vervolgens heb ik ook per email de onderstaande 'wijziging' van het abonnement ontvangen. (zie onderaan bericht). Ik vond het vreemd dat ik per post geen bevestiging meer heb gekregen, maar aangezien er tijdens het telefoontje vermeld werd dat het gesprek werd opgenomen, vertrouwde ik er op dat dit rechtsgeldig zou zijn.

Nu kwam ik afgelopen week tot de ontdekking dat mijn abonnement opeens 2 jarig is, in plaats van 1 jarig!
Erg vervelend, vooral omdat ik per februari 2013 op wereldreis zal gaan voor een jaar en dus absoluut niet
aan een abonnement vast kan en wil zitten.

Ik heb gisteren contact opgenomen met een medewerkster, die aangaf dat mijn vraag behandeld zou worden door de backoffice, welke het bandje kan terugluisteren. Dit gaat echter een week duren. Ik zou graag zo snel mogelijk uitsluitsel willen op mijn situatie en als iemand mij hiermee kan helpen, zou dit erg fijn zijn.

Met vriendelijke groet,

Amanda

Dit is de email die ik destijds ontvangen heb, opvallend is dat er geen contractsduur vermeld is:

Bevestiging wijziging abonnement
Home | Contact Geachte klant, Naar aanleiding van de contractverlenging van 20-10-2011 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 20-10-2011. Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld. Order referentie: xxx Uw klantnummer: xxx
Mobiel nummerAbonnementAanvullende diensten

xxxiPhone 275Databundel informatie

Met vriendelijke groeten,
Peter Doveren Directeur Klantenservice
Vodafone Libertel B.V. Avenue Ceramique 300 6221 KX Maastricht
***MOD EDIT: privégegevens verwijderd***
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Michell, ook jou zou ik willen aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer het inderdaad niet blijkt te kloppen, wordt dit natuurlijk aangepast.

acmkool, ik heb je privégegevens verwijderd, plaats deze niet openbaar op het forum! Ik begrijp dat jij al contact opgenomen hebt, ik vraag je om een reactie even af te wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic