Fenja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract toont verkeerd bedrag

Vandaag heb ik een abonnement afgenomen, Red essential, voor de periode van twee jaar. Ik ben ook klant bij Ziggo dus mijn maandbedrag wordt niet 21,00 maar 16,00. Daarnaast krijg ik drie maanden onbeperkt internet en daarna 6gb ipv 3 gb. Dit werd netjes getoond in het bestelmenu. Nadat ik op bestellen had geklikt, heb ik een contract ontvangen. In dit contract wordt nergens gesproken over een korting van 5 euro per maand omdat ik klant ben bij ziggo. Ook wordt nergens de verdubbeling van gb genoemd. Ik wil graag een contract ontvangen waar deze gegevens ook in staan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Toen wij enige tijd geleden overstapten als Ziggo-klant naar Vodafone Red Essential duurde het een tijdje voordat de naam en huisadres check van ZiggoVodafone rond was. Nu hebben we automatisch elke maand vlekkeloos de toegezegde korting plus dataverdubbeling zonder één probleem. Even afwachten dus en misschien is het binnen niet al te lange tijd geregeld zoals het de bedoeling is. Suc6!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Toen wij enige tijd geleden overstapten als Ziggo-klant naar Vodafone Red Essential duurde het een tijdje voordat de naam en huisadres check van ZiggoVodafone rond was. Nu hebben we automatisch elke maand vlekkeloos de toegezegde korting plus dataverdubbeling zonder één probleem. Even afwachten dus en misschien is het binnen niet al te lange tijd geregeld zoals het de bedoeling is. Suc6!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic