Clean010

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract overname

Beste,

Ik probeer mijn huidige zakelijke abonnement over te zetten naar een nieuwe firma. Na 1x niet volledig te zjin geweest met het aanleveren van de documenten hebben wij bij de 2e poging alle vereiste documenten aangeleverd.

Hieronder het antwoord wat wij van Vodafone ontvingen. Wij zijn WER-KE-LIJK met stomheid geslagen. Nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Welke Vodafone medewerker kan dit oplossen zonder dat wij wederom opnieuw de documenten moeten aanleveren? Contract 357724011

Antwoord Vodafone:

Beste Mevrouw / Meneer CLEAN 010,

Wij hebben je verzoek ontvangen voor het overnemen van een contract. Vanwege werkzaamheden aan onze klantenservicesystemen kunnen we de overname op dit moment helaas niet verwerken. Het is ook nog niet bekend wanneer dit weer mogelijk is. Zodra contractoverdracht mogelijk is zullen wij je contacteren zodat je een nieuw verzoek kunt indienen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
De Regels voor het Abonnementen Board en de Regels voor dit Vodafone Forum:

weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/De-regels-voor-het-Abonnementen-board/td-p/234093

Jouw topic voldoet niet aan de regels !
En dit topic zal dan ook zonder verdere discussie worden gesloten door een aardige Moderator.
Dit Forum is geen Klaagmuur. En individuele klachten worden niet in behandeling genomen. Lees de Regels dus heel grondig door. Die gelden ook voor jou.
Dit Forum is trouwens ook niet bedoeld voor zakelijke klanten van Vodafone. Maar voor particuliere klanten.

Succes!

Netwerker
Clean010
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van het kastje naar de muur noemen ze dat Senior Specialist.

Nu is het nog op de aardige manier via een Vodafone Forum. Indien ik hier niet verder wordt geholpen gaan we verder de social media opzoeken.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals aangeeft kunnen wij jou hier niet mee verder helpen. Dit is omdat op het forum alleen tips and tricks voor en door forumleden worden gedeeld. Tevens kunnen de medewerkers (waaronder ik) vanuit hier niet in de systemen. Hier worden namelijk geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.

Wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice via telefoon, chat of social media.
Als je het via Facebook doet post dan een link van dit topic erin zodat ze dit kunnen nalezen. Let erop dat daar alles beantwoord wordt op volgorde van posten. Er kan dus even overheen gaan.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Clean010 zoals Netwerker en steven- al aangaven voldoet je topic niet aan onze huisregels. Mijn collega's van de klantenservice helpen je graag. Dit topic wordt gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic