ZHJMG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract overdracht duurt al langer dan 2 weken

In het kort:

  • Contract overdracht van particulier naar zakelijk is 2 weken geleden aangevraagd.
  • Vrijdag heb ik een rekening ontvangen voor de toestel betaling - direct betaald.
  • Iedere dag heb ik gemiddeld 25 minuten contact gehad met jullie klantenservice (incl. vandaag).
  • Ik ben veel voorgelogen door de klantenservice met onjuiste informatie. Zo ben ik afgelopen zaterdag naar de winkel gefietst om mijn bestelling te plaatsen. Daar bleek ik niet bekend te staan als zakelijke klant terwijl me dit telefonisch werd gezegd. Ik kon zelfs telefonisch al een bestelling plaatsen, aldus Rachid. Erg blij dat ik dit niet gedaan heb want dat zou betekenen dat er gewoon op mijn particuliere account zou worden verlengd.

De maat is vol. 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @ZHJMG 
Jeetje zeg, dat klinkt niet echt heel erg klantvriendelijk van Vodafone. Wel jammer dat je deze ervaring nu hebt. Nu is dit een klanten helpen klanten community en daarom voor mij, als klant, niet mogelijk om je verder te helpen of om dit op te lossen.

Gelukkig komen er wel Vodafone medewerkers online en die kunnen je bericht oppakken. Voor dat zou ik zeggen, even geduld, er komt vanzelf iemand die dan de topic voor je oppakt. Succes in ieder geval en ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt en dat je dan weer als tevreden klant verder kunt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @ZHJMG 

Dat schiet niet op dit zo lang duurt! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Ik kijk graag voor je na of het al bij de desbetreffende afdeling ligt of dat ik het eventueel kan verwerken voor je.

Mocht je dit willen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen. Ik help je hier graag mee verder.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic