Hallo Monique,
Ik denk dat je het beste de website van ConsuWijzer kunt bestuderen voor jouw
Rechten en Plichten bij de reparatie van jouw Apple iPhone.
Weblink:
http://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-onde... Daar vindt je ook veel voorbeeldbrieven om je Recht te claimen.
Mijns inziens heb je na
vijf vergeefse reparaties door Vodafone (of het door Vodafone ingeschakelde reparatie-bedrijf DynaFix) recht op kostenloze vervanging van je smartphone.
Via de voorbeeldbrieven op de website van ConsuWijzer kun je eenvoudig zelf een klachtenbrief samenstellen.
Die adresseer je dan aan:
VodafoneT.a.v. Afdeling KlachtenafhandelingPostbus 15006201 BM MAASTRICHT Voeg zoveel mogelijk kopie-en van bewijsstukken van de vergeefse reparaties als bijlage bij je klachtenbrief.
En geef Vodafone een redelijke termijn van bijvoorbeeld vier weken om je klachtenbrief te behandelen.
En behoud jezelf in je brief het Recht voor om je klachtenprocedure voort te zetten bij De Geschillencommissie Telecommunicatie, indien Vodafone niet met een klantvriendelijke en redelijke oplossing komt. Bijvoorbeeld kostenloze vervanging van je smartphone.
Succes !
Netwerker