Opgelost! Ga naar oplossing.
buubdaman schreef:
hallo,
bij mij synchroniseerde hij alleen mn vodafone contacten (terwijl ik eerst iedere week backupte) en nu is mijn oude simkaart gedeactiveert en mn nieuwe geactiveert maar heb ik dus geen 1 contact meer
wtf. Is er een andere manier dan met de vodafone bagger app? Ook zegt hij op internet dat ik maar 12 contacten heb terwijl in mijn blackberry geheugen (en voorheen) meer dan 500 contacten erin staan.
please fix
Edwizzle schreef:Hoi Edwizzle,
Kan ik met een 3G de app niet downloaden?? 😞
Liselotjeh schreef:Hoi Liselotjeh,
Hoi, wie heeft de contacten allemaal overgekregen via deze contacten backup? Bij mij neemt hij er maar 130 van de 223 over....
Telefoon is nokia n8
Staat op telefoongeheugen
Ook nog geprobeerd om alle contacten aan te vinken
Maar nee...
Ik hoor het graag!
Liselotjeh schreef:Ook in dit geval geen probleem, op de PC zorg je ervoor dat iTunes (of een ander programma dat je gebruitk om te syncen met de telefoon) de contacten wegschrijft in Outlook. Dat kan iTunes zowel op de PC of op de Mac, Als je dan overstapt op een ander merk telefoon gebruik je vervolgens de software die met die telefoon kan syncen om wederom uit je outlookcontacten te putten.
Hallo Riffraff,
Je hebt gelijk als het alleen om de iphone gaat. Dus van iphone naar iphone wat telefoons betreft. Maar wat je hier leest ziijn mensen die van een ander toestel, bijv Nokia, overgaan op de iphone en dan werkt apple niet mee hoor met itunes etc. Momenteel kunnen ook de meeste winkels je niet helpen, op vodafone na. Wel je eigen snoertje meenemen want die hebben ze nog niet.
Suc6
Arina schreef:
Persoonlijk vind ik icloud en dergelijke ook fijner. Alleen kun je met de contacten backup ervoor zorgen dat je weet welke klanten van Vodafone zijn en mensen met een bepaald abo kunnen daarmee gratis bellen. Dan is die app natuurlijk erg handig.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.