Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Coming soon......



Coming soon.......

Verkrijgbaar vanaf 28 september!


Vanaf 28 september zal de Iphone 5 verkrijgbaar zijn bij Vodafone Nederland. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement met de Iphone 5 of een verlenging van een abonnement krijg je standaard de nieuwe nanosim bij het pakket erbij.

Heb je een los toestel gekocht dan kun je via de reguliere kanalen (klantenservice en Vodafone winkels) een simwissel aanvragen. Vanaf 28 september zullen wij ook losse sinwissels uitvoeren. Hou echter wel rekening met de fysieke voorraad simkaarten bij de winkels, deze is niet onuitputtelijk en zal de eerste dagen misschien aardig op de proef worden gesteld.

De Iphone 5 is via verschillende kanalen te bestellen vanaf 28 september bij Vodafone: telefonisch, online en in de winkels. Prijzen van abonnementen en toestellen e.d. zullen ook zo snel mogelijk worden gecommuniceerd.

Als voorbereiding op de komst van de Iphone 5 communiceren wij op het forum nog een aantal technische specificaties, foto's en nieuwigheidjes van de nieuwe topseller van Apple. Daarnaast is er ook een apart bord over iOS6. Meng je in de discussie over de Iphone 5 en iOS6, stel je vragen, en deel je ervaringen hier bij ons op het forum.

*UPDATE*
De pre-order voor de iPhone 5 is nu live!
Kijk voor meer informatie in dit topic: iPhone Pre-order live



*UPDATE*

De iPhone is vanaf vandaag leverbaar!
Voor alle informatie over de iPhone kijk in het iPhone D-Day topic

28 Reacties 28
Messbase

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan jij me vertellen waar ik dat op de site kan vinden?
Want het enige wat ik over de Iphone 5 zie, is dat je kan inschrijven voor nieuwsbrief.
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ga gewoon naar mobiel bellen > abonnementen > Speciaal voor iPhone > kies een abbo en dan kun je een toetsel kiezen, waaronde een iphone 5.
Of het daadwerkelijke bestellen lukt weet ik niet.
Als je de twitter van de smatphone crew bekijkt lijkt het erop dat het afronden van een bestelling niet lukt.
 
Maar iig kun je wel al prijzen zien. klik maar eens op: toon complete aanbod, dan zie je alle toestellen.
 
 
Eric181

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Spijtig dat Vodafone als enige provider geen mededelingen doet over hun abonnementsprijzen en toestelprijzen van de iPhone 5. En ook zeer spijtig dat ik als vaste klant nog steeds niet benaderd ben door Vodafone om zoals veel KPN en T-mobile klanten, de Iphone 5 op de Nederlandse introductiedatum in mijn bezit te krijgen!
Jeremies

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
schuimpie schreef:
ga gewoon naar mobiel bellen > abonnementen > Speciaal voor iPhone > kies een abbo en dan kun je een toetsel kiezen, waaronde een iphone 5.
Of het daadwerkelijke bestellen lukt weet ik niet.
Als je de twitter van de smatphone crew bekijkt lijkt het erop dat het afronden van een bestelling niet lukt.
 
Maar iig kun je wel al prijzen zien. klik maar eens op: toon complete aanbod, dan zie je alle toestellen.
 
Je bestelling
 
Ordernummer:
*****

Besteldatum:
25-09-2012

Betaalmethode:
Rembours

Bezorgadres:
*****

Je hebt de volgende producten besteld
 
Maandelijks
Eenmalig

Je Vodafone-pakket(aantal: 1)
  
Product
  
iPhone 5 16GB Black
€   0,00
€   289,00


Edit: (En dan eigenlijk voor de klantenservice)
Ik kon niet verlengen via de my vodafone (terwijl mn contract volgende week afloopt en ik dus ruim binnen de vier maanden zit) dus heb het op de 'webwinkel' manier geprobeerd. Mijn vraag: kan ik nummerbehoud aanvragen aangezien ik deze optie niet kreeg én als tweede vraag: kan ik de order nog wijzigen in een 32 gb uitvoering?
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@RealRobbie, zo kansloos vind je de provider toch niet..., je zit er al elf jaar..;-)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Jeremies
De pre-order is live, dus het inderdaad gelukt om te bestellen.
Je kunt via de webshop echter alleen nieuwe abonnementen bestellen. Verlengen kan via My Vodafone of de telefonische klantenservice. Dus je hebt nu een nieuw abo besteld 😉

Je kunt op dit moment nog niet verlengen met een iPhone 5, nu staat alleen de pre-order live.
Zodra je ook kunt verlengen laten we het hier op het forum weten.

Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Normaal gesproken is het mogelijk je order te wijzigen naar een ander toestel, of hem te annuleren als je eigenlijk wilde verlengen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
*UPDATE*

De iPhone 5 is vanaf nu te pre-orderen!
Alle info vind je in dit topic: iPhone Pre-order live


*UPDATE*
De iPhone is vanaf vandaag leverbaar!
Voor alle informatie over de iPhone kijk in het iPhone D-Day topic

GiovanniG

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Gelukkig alle negatieve berichten van "onbekende" levertijden via bestelling internet/telefoon gewantrouwd dus net ff naar centrum gefietst en waren er nog voldoende op voorraad en trotse eigenaar van de iPhone 5 zonder overnachting voor de deur.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
*UPDATE*
De iPhone is vanaf vandaag leverbaar!
Voor alle informatie over de iPhone kijk in het iPhone D-Day topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic