iRetroVolver

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat je als zakelijke gebruiker mag missen...

Als zakelijk gebruiker ben ik door mijn buitenland reizen aangewezen op Vodafone gezien de data bundel (roaming) van 1GB (of meer).. ik sta nu op het punt om dit standpunt te heroverwegen maar verwacht van KPN en T-Mobile geen betere dienstverlening.. er zijn wel een paar ergernissen waar Vodafone nu wel eens wat aan mag doen.. en die zijn als volgt:
 
1. Zakelijke klanten hebben geen toegang tot een zakelijke My Vodafone Applicatie (iOS)... waarom is dat?
2. Zakelijke klanten kunnen niet hun belbundel inzien via de daarvoor beschikbare apps op de mobiele telefoon.. waarom is dat?
3. Zakelijke klanten ontvangen van Vodafone elke maand een email met de melding dat rekening klaar staat.. anno 2012 even de rekening als PDF mee e-mailen is wellicht veel beter.. want we hebben immers geen App om het in te zien (zie punt 1!!)
4. Zakelijke klanten kunnen via een internet browser wel inloggen.. en lezen hoe dingen moeten worden gedaan.. maar krijgen te horen dat bepaalde diensten (zoals verlengen contract of wijzigen van diensnten) niet kunnen.. ze zijn immers zakelijke gebruikers en gaan graag naar een winkel om daar 30 minuten te wachten tot iemand ze te woord kan staan.
 
Wellicht kan iemand van Vodafone deze thread eens serieus nemen.. er zijn hier namelijk enkele zakelijke Vodafone klanten die dit MEER dan storend vinden.

Dank u!
 
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hoi iRetroVolver,

Allereerst bedankt voor het aandragen van verbeterpunten.

We proberen continu onze processen, producten en diensten te verbeteren om zoveel mogelijk tegemoet te komen aan de wensen van onze klanten.

Ik heb jouw verbeterpunten doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Onze collega's verzamelen alle interne en externe feedback en beoordelen in hoeverre het mogelijk is dit te realiseren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic