oklingeler

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cloud problemen op mijn desktop

ik heb een probleem met mijn Cloud op mijn desktop.
hij vermeld dat dat hij geen verbinding met het internet kan maken, en daar voor moet ik wat met de proxyinstelling moet doen.
waar kan ik de proxyinstelling vinden?
de proxyinstelling automatiche detectie werkt niet.
 
wie kan mij hier mij helpen.
 
met vriendelijke groet,
 
o. klingeler
9 Reacties 9
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé oklingeler,

Vervelend zeg! Ik neem aan dat je de desktop van je telefoon bedoeld? Welk toestel gebruik je zelf? Zet je instellingen even goed via deze link: startup.vodafone.nl Helpt dit om het probleem op te lossen?
MStrootman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Het gaat niet om de desktop van de telefoon maar van de PC. Ik moet de volgende velden invullen:
host
poort
gebruikersnaam
wachtwoord
Graag verneem ik wat hier ingevuld moet worden.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi MStrootman,

Als het goed is vind je dit terug als je de handleiding volgt via het linkje dat ik eerder gaf. Lukt dit niet?
MStrootman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, de link werkt niet. Ik kom uit op een algemene pagina, namelijk: https://www.vodafone.nl/support/


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Probeer deze link eens: http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Hier kun je je toestel selecteren en de proxyinstellingen van het betreffende toestel terug vinden.
MStrootman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is niet van toepassing. Het gaat om de instellingen op de PC.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Gaat het hier om een zakelijke PC/laptop? In dat geval kun je deze gegevens via je werkgever verkrijgen. Indien het een particuliere verbinding betreft kun je deze velden leeg laten en hoort het gewoon te werken. Aangezien wij het lokale netwerk niet beheren kunnen we hiervan geen gegevens verschaffen.
MStrootman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het betreft een particuliere PC. Ik begrijp dat jullie het probleem dus niet kunnen oplossen...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Je kunt eens proberen of je op een andere desktop wel kan inloggen. Ik vermoed namelijk dat het aan jouw instellingen/software ligt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic