Hi
@Emaley2k Als je toestel kapot gaat dan is het belangrijk dat je dit zo snel mogelijk meldt. Dit moet je dan binnen enkele dagen doen, anders is het inderdaad mogelijk dat de reparatie niet wordt gedekt door je verzekering. Klopt het dat je de simkaart sinds het defect in een ander toestel hebt gestopt?
Dit staat in ieder geval in de voorwaarden:
Mobiele telefoon: Daarmee wordt bedoeld – en deze verzekering geldt uitsluitend voor - de mobiele telefoon of tablet met het IMEI nummer resp. serienummer dat bij ons bekend is en op het contract is weergegeven, en die voorzien is van een door Vodafone geleverde SIM-kaart die voor gebruik door Vodafone is geactiveerd.
Op het moment dat je het toestel ter reparatie stuurt en dat je aanspraak maakt op de verzekering is het dus wel belangrijk dat het toestel is voorzien van de door Vodafone geleverde simkaart dit bij het abonnement hoort. Als deze simkaart al een tijdje in een ander toestel zit dan wordt niet meer aan die voorwaarde voldaan.