LRutten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Categorieën en prijzen Garantverzekering

Beste vodafone,

Vandaag heb ik een HTC One (black) gehaald en vroeg de verkoper om een volledige verzekering. Blijkbaar heeft hij mij daar verkeerd begrepen, want hier staat nu een Basis categorie 3 op mijn contract. Toen ik mijn mobiel kocht dacht ik dat de categorie stond voor de maximale hoeveelheid dekking, maar blijkbaar dus niet. Hierover heb ik ook geen uitleg gekregen van de verkoper zelf. Wat mij nu opviel is dat op de site de HTC One Black in categorie 2 valt (8 euro per maand voor garant basis verzekering), terwijl ik dus nu een categorie 3 op mijn contract heb staan.
Zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/htc-one-black.shtml
Dus: hoezo dit verschil op de site en op mijn contract? En wat uitleg van de verkoper zou ook leuk geweest zijn, ook al was ie hartstikke aardig.

Met vriendelijke groet,

Luuk
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Luuk, klopt, we hebben twee varianten verzekering, en 3 prijscategorieën plus een tabletcategorie. De twee varianten, Basis en Top bepalen wat wel en niet gedekt is onder de verzekering. De categorieën worden bepaald door de aanschafwaarde van je toestel en bepalen de maandkosten van je verzekering.

De exacte details vind je hier op onze site.

Ik zie dat jouw toestel in de webshop inderdaad in categorie 2 valt. Ik vermoed dat mijn collega een vergissing gemaakt heeft. Kijk aub naar de verschillen tussen Basis en Top (zie de link -> tabje dekking) en ga dan ofwel even terug naar de winkel, of bel even met de klantenservice. Dan wordt eea voor je aangepast.

PS. Goede vraag trouwens, wat het verschil is. Ik vermoed dat meer mensen die hebben, dus ik heb je topictitel even aangepast. Mocht je nog andere vragen hebben: shoot 🙂
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten. Voor meer uitleg over dit onderwerp zie: Reparatie & vervanging van je toestel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic