viejay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cash Back samsung galaxy S6 edge

LS.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn Abo verlengt een dag later is er een cash back actie bij alle grote spelers in de telecombranache.
Vervolgens bel je vodafone en dan wordt je met een kluitje het riet in gestuurd.
Na het spreken van meerdere medewerkers binnen Vodafone is er niemand die me kan helpen.
Ik peins er nu over om mijn abbonnement op te zeggen als er geen actie wordt ondernomen door vodafone.
10 Reacties 10
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
deze cashback actie komt van samsung zelf en is als ik het goed heb geldig als je hem aankoopt(of bij je abbo krijg) tussen 13juli en 31juli

het enigste wat ik je kan adviseren is om je verlenging te annuleren en opnieuw te verlengen zodat er op de bon een datum komt te staan tussen 13 en 31 juli
Anonymous
Niet van toepassing
Als er een datum op de bon staat kan je gewoon terecht bij Samsung zoals patjuhw aangeeft. Daar dient namelijk de cashback ingevult te worsen. Vodafone heeft daar verder weinig mee te maken.
Anonymous
Niet van toepassing
Mag ik je vragen waar het precies mis gaat viejay
Zodat wij ook meer duidelijkheid krijgen?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
Steven- je kan bij samsung terecht als er op de bon een datum staat van 13 t/m 31 juli

aangezien viejay de s6 edge afgelopen vrijdag de 10de heeft besteld zal die datum ook denk ik op de bon staan en valt die helaas er buiten

Anonymous
Niet van toepassing
Als dat zo is dan is dit inderdaad buiten de periode. 😞
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
hier even een linkje van de actie pagina van samsung voor meer info

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/57YTWT3SUFQQR/
christian75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het bekend of er op de blauwe samsung ook cashback zit.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik neem aan dat kleur geen verschil maakt christian75? Heb je dan en E-mail ontvangen van Samsung Nederland dat je promotie aanvraag is afgekeurd?

Als je het formulier nog niet hebt ingevuld is het alleen even invullen!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
christian75 ik heb even voor je gekeken op de site van samsung en er word niet gevraagt welke kleur s6(edge) je hebt eengeschaft dus ik neem aan dat de kleur van het toestel niet uitmaakt 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Is het inmiddels gelukt door de tips van en van mij? We horen het nog graag van je terug!

Fijne avond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic