Arnor

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Case afgehandeld; probleem niet opgelost

Sinds 1 maart loopt er een case omdat mijn verbruik niet op de juiste wijze wordt weergegeven in de app. Men is er dus inmiddels meer dan 3 maanden mee bezig. Ook op dit forum heb ik al eens het probleem rond de weergave besproken.

Wie schertst mijn verbazing dat ik vandaag een e-mail ontvang dat deze case is afgehandeld. Afgehandeld ???? Het probleem bestaat nog steeds !!!!!

Wat moet ik nu nog doen om dit te regelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arnor
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Sinds mijn reactie mtet het sturen van en screnshot blijkt direct een nieuwe cas te zijn aangemaakt. En ik geloofde het niet maar het probleem is binnen een week nu opgelost. Dat wil ik toch ook even kwijt.

 

Bedankt Lycke.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Arnor 
Oei, dat probleem verneem ik hier ook wel vaker en ook het probleem dat mensen opeens een melding krijgen dat het is afgehandeld maar dat de klanten niets hebben vernomen. Uiteraard is dit niet netjes van Vodafone en goed dat je hier even aan de bel trekt. Heb je ook al in je My Vodafone gekeken wat ze daar hebben gemeld? Bij service, onder My Vodafone (zie hier de directe link: https://www.vodafone.nl/my/service/ticket-overzicht.shtml) kan je zien wat er gesloten is en als het goed is ook een antwoord. Tenminste, bij mij wel, maar er staat er ook eentje die afgehandeld is zonder antwoord 

Dus kijk daar nog even of daar iets staat en anders wachten tot een Vodafone medewerker je bericht heeft gezien en misschien kan die met je mee kijken. Wil je dan bij je profielinstellingen alle gevraagde gegevens invullen, dan kan de medewerker gelijk aan de slag met kijken, wel zo makkelijk. 

Succes en ik hoop dat ze je een antwoord kunnen geven. 

Arnor
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Zoals ik al schreef gaat het om de case van 1 maart. Daar is er maar één van met nummer 9380020. Er staat alleen het antwoord van 19 mei dat er nog aan wordt gewerkt. Thans is de case gesloten zonder verder bericht.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Arnor . 

Oef, Wat een hoop geduld hebben wij van je gevraagd zeg. 

Ik ben meteen je gegevens ingedoken om de boel te bekijken. Ook ik zie dat de case gesloten is. Het verbaast me dat het probleem nog steeds bij jou lijkt te bestaan. Zie je totaal geen verbruik in je MyVodafone? Zowel in de app als in de browseromgeving niet? 
Lukt het je eventueel een foto te plaatsen hier van wat je ziet? 

Arnor
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bijgaand plaatje is hetgeen ik nu al 3 maanden in de app zie. Het enige verschil per maand is de wisseling van datum. Vandaag  wordt dus een situatie per 1 juni weergegeven. Daarvoor dus de situatie per 1 mei, 1 april, 1 maart. Daarnaast is ook de datapot niet juist. Samen met mijn Ziggo-abonnement en een extra gebruiker van het Together-abonnement zou dit 200Gb per de eerste van de maand moeten zijn. Inmiddels is daarvan iets verbruikt. 

Ik heb de afgelopen maanden wisselende situaties gehad op de webpagina van My Vodafone. Soms werd daar wel een dagstand doorgegeven soms hetzelfde als in de app. Vandaag nog even gekeken. Op het web nu het juiste verbruik (hoewel dus wordt uitgegaan van 100GB in plaats van 200Gb).

 

Arnor
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Sinds mijn reactie mtet het sturen van en screnshot blijkt direct een nieuwe cas te zijn aangemaakt. En ik geloofde het niet maar het probleem is binnen een week nu opgelost. Dat wil ik toch ook even kwijt.

 

Bedankt Lycke.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn om te horen @Arnor 
Bedankt voor het melden!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Tjongejonge. Dan is het wel extra lelijk dat mijn bericht (waarin niet veel meer stond dan “ik zal toch een nieuwe case moeten aanmaken. Sorry dat het zo lang moet duren allemaal”) niet doorgekomen is. 

 

Ik ben onwijs blij te horen (lezen) dat het gelukkig eindelijk opgelost is. Het is een zware bevalling geweest.. Een mooie dag gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic