Hunty

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Carrier update 15.5 - iOS 7.03

Ik zag net op een Apple forum dat met iOS 7.03 er kennelijk ook een carrier update van Vodafone is geïnstalleerd, van 15.1 naar 15.5
Weet iemand toevallig wat de verschillen zijn?? Wat is er precies ge-update?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Hunty,

Ik heb het even nagevraagd! Er is maar een kleine verandering doorgevoerd en dat is dat de homepage van Vodafone.nl nu goed op je scherm wordt weergegeven als je deze opent via je browser.. Van tevoren ging dat nog wel eens mis. 😉

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Ik ben niet echt en Apple kenner of expert maar ik heb even op Google gekeken en kreeg daar en aantal resultaten te zien. (Of ik en link mag posten over dit nieuwsbericht weet ik niet zo zeker)
 
Maar even alle kopjes van dat artikel in en rij:
 

  • iMessage problemen zijn gefixt.
  • Misselijkheid door IOS 7.
  • Toegangsscherm IOS 7 niet langer omzeilbaar.
  • Blue screen of death-crashes in iWork.
  • En nog en paar andere dingen zijn gefixt.
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi SamsungExpert, dat zijn de specs van iOS 7.03. Die kende ik al. Het gaat me met name om de carrier update van Vodafone zelf. Dank sowieso voor je antwoord! ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Meer over die Update weet ik niet sorry.
Maar en paar Vodafone medewerkers hier op het Forum weten zeker wel wat van Apple producten.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Hunty,

Ik heb het even nagevraagd! Er is maar een kleine verandering doorgevoerd en dat is dat de homepage van Vodafone.nl nu goed op je scherm wordt weergegeven als je deze opent via je browser.. Van tevoren ging dat nog wel eens mis. 😉
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Maartje,

Dacht inderdaad al dat het om een kleine update ging. Merkte zelf nl geen verschil. ????

Heb trouwens nog wel een vraagje over 4G. Het wil bij mij wel eens gebeuren dat m'n iPhone 5 3G gebruikt terwijl de 4G button gewoon aanstaat. Meestal valt het op te lossen door de vliegtuigstand even aan en uit te zetten, zodat er weer een nieuwe verbinding gemaakt wordt. Dit wil overigens niet altijd werken. Is dit probleem jullie bekend?

Overigens ben ik zeer tevreden over de snelheid van 4G! Ik haal met gemak 30 Mb aan down- en 12 Mb aan uploadsnelheid.

Grt,
Hunty.

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Raar! Het zou misschien aan de locatie kunnen liggen. Zou je me de exacte postcode kunnen geven? Dan kijk ik eens of het misschien een gebied is dat grenst aan een gebied waar nog geen 4G dekking is.
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
1055 KB (thuis), maar ik heb het probleem ook op de sportschool (Leidseplein) en de Melkweg.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hunty schreef:
1055 KB (thuis), maar ik heb het probleem ook op de sportschool (Leidseplein) en de Melkweg.
Hmm, nee dan zit je midden in een gebied waar de 4G dekking goed zou moeten zijn. Ken je andere personen die hetzelfde ervaren in die omgeving? Of ben je de enige die dit merkt? En zijn er ook locaties waar de 4G dekking wel continue aanwezig is?
Hunty
topicstarter
Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ken niemand in m'n directe omgeving die 4G betrekt van Vodafone in combinatie met de iPhone 5. Doorgaans werkt 4G goed hoor, zeer goed zelfs (snelheden tot over de 30 Mb). Wat dat betreft hoor je me niet klagen. Ik vermoed overigens dat een kleine patch op de carrier-update mogelijk de oplossing biedt. Het is, vermoed ik, niet plaatsgebonden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic