Hoi
Wjt Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat er aan de hand is met het aan- en/of uitzetten kan ik niet voor je bekijken. Daar moet je echt de
klantenservice van Vodafone voor bellen of een prive bericht sturen via
Twitter en/of
Facebook en uitleggen wat je hier hebt geschreven. Deze mensen kunnen in het systeem kijken of er wat aan de hand is.
Antwoord op je vragen:
1) Als ik je bericht zo lees zou ik ook denken dat het wat makkelijker mag gaan.
Jammer genoeg heb ik er geen ervaring mee dus ik kan er niet over oordelen
😞2) Daar zijn nu eenmaal algemene voorwaarde regels die gelden voor deze Blox:
- BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet.
- Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.
Het lijkt me dan ook logisch dat je deze bundel voor het einde van de maand moet opzeggen anders gaat die een volgende maand weer in. Bundels die je NIET gebruikt is bijna niet mogelijk aangezien je Telefoon altijd wel sluip data gebruikt. Waarschijnlijk heeft daarom Vodafone gekozen voor deze voorwaarden.
3) Daar hoef je echt niet de volledige voorwaarden voor door te lezen hoor.
Neem bv deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml
Zie links bij meer info, daar staat alles wat zeer belangrijk is aan deze Blox en de beknopte voorwaarden die van belang zijn.
Maar goed, voor dat eerste kan je het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone en zien of ze iets voor je kunnen betekenen aan al die vervelende berichten voor het aan- en/of uitzetten. Succes in ieder geval en fijne Feestdagen!