PaulEdel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buiten bundel internet

Vandaag heb ik een half uur aan de telefoon gehangen met een medewerkster omdat ik niet kon begrijpen waarom mijn laatste rekeningen zo hoog waren. Ik wist dat ik redelijk wat data had verbruikt buiten mijn bundel, wat volgens de website maar 2 euro per 100mb kost, dus dat kon het niet zijn dacht ik. Maar nu blijkt dat omdat ik een paar jaar geleden al de keuze heb gemaakt om klant te worden bij jullie, ik 10 cent per mb betaal? Dus als ik het goed begrijp hebben jullie ergens besloten om dit belachelijk hoge tarief te verlagen naar een prima bedrag, behalve voor de mensen die al langer klant zijn? Die mogen als beloning 5x zoveel betalen? Toevallig heb ik net mijn abonnement verlengt, maar daar heb ik nu toch spijt van, ookal ga ik vanaf volgende maand wel maar 2euro per 100 mb betalen...

mvg
Paul
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
PaulEdel , helaas kunnen we je klacht hierover niet via het forum in behandeling nemen. Het forum is voor en door gebruikers bedoeld. Zie ook onze ​huisregels. Topic gesloten en zal op een later moment worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic