Aaldert Hofman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Unlimited

Goedemiddag, 

 

Afgelopen maandag hebben jullie contact gehad met mijn vader.

Als ik inlog zie ik nog niet dat het abonnement staat op €22.50.

 

Hij heeft zie onderstaande mail nu een abonnement weer van €25.

In de bijlage zie ik de prijsafspraak die wij destijds hebben ontvangen.

 

Dus het is nog niet aangepast wat destijds is afgesproken.

 

We worden steeds van kastje na muur gestuurd. Het zou fijn zijn dat het nu wel een keer goed zou staan.

graag hoor ik spoedig mogelijk iets van jullie.  zijn nu al 4 maanden bezig om dit recht te zetten. 

 

Mvgr. 

 

Marnanda Hofman-Dochter van A. Hofman

 

 

 

 

 

 

 

Beste A. Hofman,


Onlangs is er contact geweest over de abonnementskosten voor uw Unlimited abonnement.

Na nogmaals gecontroleerd te hebben zie ik staan dat ook op de website wordt aangegeven dat de prijs uitkomt op 25 euro per maand.
Dit bedrag is Incl. de korting van VodafoneZiggo combinatie. Uw abonnements kosten komen dus neer op 25 euro voor 2 jaar Red Unlimited.

Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ian
Advisor Pro Active Service
VodafoneZiggo

 

Ervaar het gemak van de My Vodafone App

 

 

 

 

 

 

Vodafone Libertel B.V.
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht
Btw-nummer: 8007.55.133B01

 

 

Telefoon: 0800‑0094
Buitenland: +31 6 54 50 01 00
IBAN: NL93 INGB 0007 9398 33
KvK-nummer: 140 522 64

 

 

Dit is een automatisch verzonden bericht, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.

Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar je privégegevens. Vodafone vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check hoe je phishing herkent en voorkomt.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Hoi @Aaldert Hofman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even voor de duidelijkheid, ik ben niet werkzaam bij Vodafone maar ik wil je wel alvast een beetje op weg helpen en/of de mensen van Vodafone voorzien van extra informatie. Als eerst, plaats hier geen privé gegevens want iedereen kan deze community lezen en dan wil je niet dat alles openbaar is. Dit even ter info 🙂

Je zegt elke keer, destijds, bedoel je dat je vader vanaf het moment dat die Vodafone heeft, nog niet de korting heeft ontvangen waar die recht op heeft? En nu heeft er afgelopen maandag iemand met hem contact gehad om te melden dat het allemaal wel klopt? Als dit het geval is dan begrijp ik denk ik wel wat er fout gaat, de periode waar we het over hebben. In je prijzen plaatje zie ik prijzen van toen? Want de prijzen van nu is wel 25,- euro per maand en niet die 22,50 euro per maand waar je het over hebt. Dus ik denk dat daar de klantenservice een fout maakt en niet kijkt naar toen, maar naar nu.

Uiteraard is dit heel vervelend en is dit iets waar iemand van Vodafone voor je kan inzien. Om te weten wie je bent moet je bij je privé gegevens, in de instellingen van deze community, al je gegevens invullen en dan kunnen ze gelijk mee kijken om je te helpen. Zet dus je gegevens niet hier in de topic, maar bij je privé gegevens

Om nog even zeker te zijn, kloppen de adres gegevens van Ziggo en Vodafone? Je vaders adres gegevens moeten bij Vodafone en Ziggo hetzelfde zijn en mogen zeker niet verschillen. Want als daar een verschil in zit dan krijgt je vader ook nooit de combinatie korting. Op het contract staat deze korting niet, dan weet je dat! Als je dat ook nog even wil controleren, dan weten we dat ook zeker.

Hopende dat ik je hiermee alweer een klein beetje verder heb geholpen. Iemand van Vodafone zal met je mee kijken en laat nog even weten of adres gegeven kloppen en beantwoord nog even mijn bovenstaande vragen, daar help je de mensen van Vodafone weer mee. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

Goedemiddag @Aaldert Hofman, welkom op de Vodafone Community!

Aan alle onduidelijkheid mag wel eens een eind komen. Hoe staat het er nu voor? Heb je je profiel al geupdate met de juiste gegevens? Op basis daarvan kunnen we inhoudelijk gaan kijken hoe de vork in de steel steekt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic