Moniquebd

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Broekhuizen/Broekhuizenvorst (Noord-Limburg) - Al 2 weken geen bereik

Hallo,
Ik heb al zeker 2 weken geen/nauwelijks bereik met mijn mobiele telefoon
Op aanraden van jullie de sim-kaart vervangen, maar er is niets veranderd.
Volgens jullie is er in mijn omgeving geen probleem.
Toch is het wel héél toevallig dat alle vodafone-bellers in mijn omgeving hetzelfde probleem hebben.
Heel vervelend. Het betreft omgeving Broekhuizen/Broekhuizenvorst (Noord-Limburg)
Graag een oplossing hiervoor

24 Reacties 24
Moniquebd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marrie,

Volgens mij ligt het ook overduidelijk niet aan onze telefoons of wat dan ook in en om onze huizen.
Heb inmiddels ook andere simkaart in telefoon, maar dat is het dus ook gewoon niet.
Tja, overstappen naar een andere provider is natuurlijk een optie, maar aangezien mijn telefoon van mijn werk is heb ik daar weinig over te zeggen. Ik weet wel dat ze bij op mijn werk inmiddels alle klachten aan het inventariseren zijn. Het is landelijk gezien nl. niet alleen hier waar het probleem speelt.
Heb vandaag een nieuw bericht naar vodafone gestuurd met de melding dat mij 8 november is toegezegd dat het probleem is doorgestuurd naar de technische dienst en dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden. Ik kan me nl. niet voorstellen dat die monteur al 3 weken bij de betreffende mast zit;)
Wordt vervolgd........

Monique
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Mocht de monteur er al 3 weken zitten, dan kunnen jullie hem misschien koffie en voedselpakketjes brengen, is wel heel sneu dan 😛

Hoop dat er snel terugkoppeling komt! 🙂
marrie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Monique,

Heb je al wat gehoord van de technische dienst?
Ben en blijf benieuwd.
Hopelijk komt er in 2014 een oplossing.

groet en een goed 2014
Marrie
Moniquebd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marrie,

Jij ook de beste wensen voor 2014
Toevallig 30 december sms van vodafone gehad dat de problemen met de mast in Broekhuizenvorst zijn opgelost. En ik moet zeggen, voor zover ik kan beoordelen zijn mijn klachten opgelost.
Het heeft dan wel ruim 3 maanden geduurd............
Heb jij nog probelemen met het ontvangst?

Groetjes,
Monique

marrie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Monique,

sorry voor het late antwoord, ziek geweest en daarna niet meer aangedacht.
Heb laatst 15 minuten kunnen bellen en werd niet afgesloten. Mooi dus, denk dat het probleem opgelost is.
mede dankzij jouw inzet.
dank je.
groet
Marrie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic