GerardB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bluetooth verbinding met carkit verbroken als telefoon in standby gaat

Bluetooth verbinding met carkit verbroken als telefoon in standby gaat.

Als ik de telefoon bewust uit standby hou dmv de routeplanner blijft de verbinding actief.

De time-out zichtbaarheid staat nu op NOOIT.

We heeft dit ook gehad? En wat is de oplossing anders dan routeplanner gebruiken.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je het toestel al eens ontkoppeld van de carkit om hem daarna opnieuw te koppelen. Je zou evt ook eens onder de instellingen van je carkit kunnen kijken of daar alles correct staat en tevens in je telefoon ook
GerardB
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Ik heb de telefoon al uit de instellingen van de auto verwijderd en ook de carkit instellingen uit de telefoon en vervolgens opnieuw gekoppeld.

Gek is dat het na 3 a 4 minuten in standby(slaapstand) van de telefoon, de verbinding verbreekt. de verbinding blijft aktief als de telefoon aktief is door bv de routeplanner te starten gaat de telefoon niet meer in standby.

gerard
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @GerardB, heb je de software van de carkit al eens geüpdatet? Meestal wordt dit namelijk veroorzaakt door een verouderde softwareversie.
GerardB
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de laatste software update van de autoleverancier draaien van. Maar hij wordt onderbroken als de telefoon in slaapstand gaat niet als de telefoon actief is dmv bv sygic routeplanner.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het kan zijn dat ik er overheen las, maar welk toestel gebruik je precies?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic