ninaende

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox

Hallo ik heb vorige week mijn 1g blox geactiveerd en vandaag doet internet het al niet meer , terwijl als ik op myvodafone kijk staat gewoon dat ik tot de 28ste nog blox heb dus wat is het probleem ?
9 Reacties 9
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste,

Wat vervelend zeg. staat het internet op u telefoon wel aan?
Heeft u niet toevallig de 1 gb al opgebruikt?

1. Start u telefoon opnieuw op. Het liefst door het uitzetten van de telefoon, het verwijderen van de batterij en het verwijderen van de simkaart.

2. Controleer of uw de mobiele data wel aan heeft staan:
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Data inschakelen)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Gegevens toegang aan.

3. Controleer de APN instellingen
Iphone: (Instellingen -> (Algemeen) -> Mobiel netwerk -> Mobiel data netwerk)
Android: Instellingen -> Meer… -> Mobiele netwerken - >
Namen toegangspunten
Controleer of hier het vodafone profiel de volgende instellingen heeft:
Office.vodafone.nl / live.vodafone.com . Zonder gebruikersnaam of wachtwoord.

ninaende
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles staat gewoon aan hij deed het vanmiddag nog en nu opeens doet hij het niet meer , maar je hoort toch ook gewoon een melding te krijgen dat je blox zijn afgelopen en enige wat ik ermee doe is whats appen dus neem niet aan dat dat al 1G binnen 1 week verbruikt en bij myvodafone staat gewoon dat de blox tot 28ste zijn
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste nina,

wat voor telefoon heb je? dan zou je het data verbruik even kunnen controleren.
Volgens mij krijg je bij een blox er geen melding van.
ninaende
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een samsung young
ninaende
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kijk bij gegevensgebruik en ik heb van 27 feb tot 6 mrt circa 379 mb verbruikt
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste,

in dit topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Algemeen-Hulp-bij-de-Samsung-Android-telefoon/td-p/138090

staat hoe u uw data vebruik in een grafiek kan zien van uw telefoon.
ninaende
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netwerkfreak ik heb net mijn telefoon uitgezet en weer aangezet en internet doet het weer Bedankt voor je tips en tijd !!! groetjes
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Fijn dat het opgelost is, daarom zeggen wij altijd.
Ook al lijken de stappen nog zo standaard, Volg ze 😄
Fijn dat je weer online bent
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Kan ik nog meer voor je betekenen? een gezellig gesprek? een knuffel?
u roept maar, en ik doe het 😄
Ik verveel me inderdaad, het is namelijk rustig op het forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic