klz70

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox internet in combinatie met Red Plus

Tot vorige maand zette ik af en toe de Blox iedere maand 1Gb extra aan en dat was dan ook geldig in de Voordeellanden. Nu wilde ik de Blox 3Gb iedere maand aanzetten, maar zie de tekst er niet meer bij staan dat deze Blox geldig is in de Voordeellanden als je Red Plus hebt.
Is dit nog wel geldig of is er nu een andere oplossing die ik nog niet gezien heb. Internet op Reis XL is voor mij geen oplossing
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
In my Vodafone kun je zien of er kosten buiten de bundel zijn gemaakt en anders kijken mijn collega's graag met je mee
Zover ik weet zijn de maandelijkse blozen bij het red plus abonnement ook gewoon voor de voordeellanden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
klz70 goede vraag! Normaal zie je op My Vodafone welke BloX je aan kunt zetten en in welke landen deze BloX geldig is. Als je hier geen andere landen bij ziet staan, dan kun je ervan uitgaan dat die BloX ook echt alleen in Nederland geldt.
klz70
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb voor het weekend gechat met Vodafone, twee keer en beide chatpartners zeiden dat deze Blox nog steeds geldig zijn in de Voordeellanden mits je Red Plus hebt. Ik heb 1 vd 2 chats opgeslagen. Dus ik heb de tekst zwart op wit. Misschien dat de tekst er niet meer staat omdat er geen Red Plus meer afgesloten kan worden
Ben dus heel benieuwd of ik straks kosten buiten bundel zie als mijn gewone 2 GB op zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
In my Vodafone kun je zien of er kosten buiten de bundel zijn gemaakt en anders kijken mijn collega's graag met je mee
Zover ik weet zijn de maandelijkse blozen bij het red plus abonnement ook gewoon voor de voordeellanden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic