WAHeleen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox aan en uitzetten wil niet

Vanaf een dag voor vertrek naar het buitenland heb ik geprobeert om mijn XL reisbundel ui te zetten en de gewone aan te zetten. Via de app lukt het niet. Twee keer Vodafone gebeld, 'ja mevrouw, wij regelen dit voor u'.
Nu, na iets meer dan een dag in het buitenland staat de XL nog steeds aan en betaal ik dus 4 euro per dag ipv 2. 'Zucht'
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is natuurlijk niet de bedoeling
Als mijn collega's van de klantenservice iets afspreken met je, dan moeten ze dit ook natuurlijk nakomen.
Vanuit hier kan ik er helaas niks in betekenen omdat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen. Ik moet je dan ook adviseren om contact op te nemen hierover met de klantenservice.
WAHeleen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het problem is dat Vodafone altijd fouten maakt die mij geld kosten, nooit andersom. Nu moet ik weer de klantenservice bellen.
Die app staat bol van nutteloze spring-bolletjes, maar gewoon m'n blox aan- en uitzetten lukt niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik al aangaf kan ik het hier niet oppakken voor je, hoe graag ik dit ook zou willen om het te kunnen corrigeren. Dit dient echt helaas via de klantenservice te gaan (kan ook eventueel via de chat of facebook).
No

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen.
Sorry dat ik hier post. Maar ik weet niet hoe ik een eigen topic open.
Ik zit sinds gisteren met het probleem dat ik niet kan bellen. D.w.z. ik hoor degene die ik bel niet. Diegene hoort mij wel. Hetzelfde geldt, als iemand mij belt. De telefoon gaat over, ik neem op en hoor niks. Ik hoor bij het bellen ook niet het overgaan van de telefoon.
Ik heb de telefoon al een paar keer opnieuw opgestart, ik heb het mobiele netwerk gewijzigd en weer terug gezet, signaal is gewoon goed. Alle geluiden op mijn telefoon doen het gewoon. Beltonen, media enz.
Waar kan dit aan liggen?
Bellen met klantenservice lukt dus niet, chat is bezet.

Mvg
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb zojuist op je andere bericht gereageerd. Dan kun dit topic blijven voor vragen over de bloxen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic zal gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic