Souhier.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox Vodafone Internet

Hallo,Ik heb vodafone BloX zorgeloos internet.Maar ik kan er niet meer op.En het nog geen maand geleden dat ik Vodafone BloX zorgeloos internet heb.Donderdag heb ik het 3weken.Kan iemand mij misschien helpen?
6 Reacties 6
Ron1978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,Ik heb vodafone BloX zorgeloos internet.Maar ik kan er niet meer op.En het nog geen maand geleden dat ik Vodafone BloX zorgeloos internet heb.Donderdag heb ik het 3weken.Kan iemand mij misschien helpen?



Sou, voor de zekerheid al gekeken of je instellingen nog steeds goed staan? Ik heb zelf een iphone en heb wel eens gehad dat bij installatie van een app m'n instellingen ineens waren gewijzigd. Zie voor de juiste instellingen het subtopic hierboven.

Suc6!
mielkoolen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vodafone blox dan kan ik gratis internetten is gezegd, maar kan ik ook gratis apps downloaden of kost dat wel geld? En kan ik ook gratis Navigeren vanaf internet, want ik heb een navigatieprogramma en dat vraagt wel eens om internet? Graag een antwoord!
bakkersiemon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,Ik heb vodafone BloX zorgeloos internet.Maar ik kan er niet meer op.En het nog geen maand geleden dat ik Vodafone BloX zorgeloos internet heb.Donderdag heb ik hedt 3weken.Kan iemand mij misschien helpen?



Kan het zijn dat je door je voorraad van 250mb heen bent ??
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
@Siemen: je hebt onbeperkt internet met deze Blox.

@Miel15: indien er bij een app niet specifiek staat dat het geld kost zou je er niet extra voor hoeven te betalen.
let wel op wat je download omdat het mij wel eens gebeurd is dat ik op de market een app gdownload had maar ik had niet gezien dat er kosten aan verbonden waren
Het internet gebruik voor je navigatie zou ook kosteloos moeten zijn tenzij er in de voorwaarde van de applicaite staat dat er ook kosten aan verbonden zijn.
Zelf gebruik ik google maps en die kaarten worden zonder extra kosten gedownload.
niekielo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,Aangezien jullie vodafone blox internet hebben heb ik een vraag,Als ik vodafone blox internet neem van 9,50 per maand, kan ik dan onbeperkt de hele maand lang internetten of maar een aantal minuten/uren per dag? ik hoop dat iemand mij kan helpenMvg, Niek
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,Aangezien jullie vodafone blox internet hebben heb ik een vraag,Als ik vodafone blox internet neem van 9,50 per maand, kan ik dan onbeperkt de hele maand lang internetten of maar een aantal minuten/uren per dag? ik hoop dat iemand mij kan helpenMvg, Niek



Je hebt hiermee onbeperkt internet o.b.v. fair use pollicy.
Dit betekend eigenlijk gewoon dat je je telefoon niet als modem mag gebruiken.
Ik verbruik per maand 1.5 tot 2 GB zonder problemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic