Stefano32

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Blokkeringscode

Hallo,

Ik heb een vodafone abonnement en maak gebruik van de netwerkdienst oproepen blokkeren.
http://business.vodafone.nl/zakelijk/uitleg_over_diensten/bellen_en_gebeld_worden/gesprekssoorten_bl...
Ik heb de standaard blokkeringscode gekregen en die gewijzigd in mijn eigen blokkeringscode.
Ik heb een vraag. Weet iemand hoeveel pogingen je hebt voor de blokkeringscode en wat er moet gebeuren als ik geen pogingen meer heb?

Alvast Bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nee hier zijn geen kosten aan verbonden, alleen voor het gesprekje met de klantenservice als dit niet gratis is bij je abonnement 😉
Dit wordt op afstand gedeblokkeerd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Stefano,

Je hebt 3 pogingen en daarna kun je het beste contact opnemen met de klantenservice die kunnen het dan resetten 🙂
Stefano32
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Arina,

Bedankt voor je reactie!
Zijn er kosten verbonden aan het resetten van de blokkeringscode en is er dan een nieuwe sim-kaart nodig?

Alvast Bedankt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nee hier zijn geen kosten aan verbonden, alleen voor het gesprekje met de klantenservice als dit niet gratis is bij je abonnement 😉
Dit wordt op afstand gedeblokkeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic