Heb je me bericht volledig gelezen? Het formulier van ziggo vraag als eerste vraag om een klanten nummer.. Hoe kan je dat invullen als je geen klant van ziggo bent of geweest bent??
Nee ik bewaar geen telefoonnummers die ik blokkeer. De moeite die ik moet nemen in het afmelden van jullie commerciële telefoontjes is veel te veel. Ik denk dat ik bij Radar een ticket ga openen ipv hier verder discussiëren over welke stappen IK moet nemen om van jullie stalkgedrag af te komen. Ik geef elke keer aan bij de telefoon dat ik niet gebeld wil worden en daar doen jullie niks mee.
Dus:
1. afmelden is onmogelijk via telefoon
2. Ik heb een my vodafone account nodig om mij af te kunnen melden
3. Blijkbaar moet ik klant zijn van ziggo on mij af te kunnen melden
4. My vodofone is alleen beschikbaar voor klanten
5. Ik moet een discussie voeren op jullie forum om enige informatie te kunnen krijgen om af te melden. En zelfs dat lukt niet
Spijt me zeer maar dit slaat toch nergens op?