LiekieV68

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blokkade

Meer mensen last van een blokkade die schijnbaar niet op te lossen valt
17 Reacties 17
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi LiekieV68

Welkom op de Community!
Je bent de eerste die dit meldt. Er zijn nog geen andere klanten/ users die dit gemeld hebben.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Als LiekieV68 doelt op een blokkade als zijnde dat je vast in het systeem zit van Vodafone, dat heb ik ook gemeld hier, dus niet helemaal waar Steven..
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt PredRob.... ze kunnen al ruim 30 uur mijn blokkade niet opheffen. Vooral voor mij frusterend moet het ziekenhuis bellen voor operatie tijdstip. Vragen ze herft u geen andere telefoon. Nou nee dan had ik daar wel mee gebeld. Sukkels daar
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Liekie ..
De mijne is iets anders ik zit sinds begin november vast in hun briljante systeem voor een simpele verlenging van mijn abo..Ik hoop dat ze het voor jou snel kunnen oplossen voor je. Mijn ervaring is dat ze van hieruit weinig voor je kunnen doen, behalve dan advies geven..Maar verder niet in het briljante Vodafone systeem kunnen
Gr..
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey PredRob,

Briljant kun je hun systeem zeker noemen. Vooral ook de medewerkers van de klantenservice. Ze vertellen je allemaal een ander verhaal. Niemand daar weet er iets van. Zou handig zijn als ze wisten waar ze over praten. Maar goed ik zit met een blokkade . Ben op zn zachtst gezegd niet blij
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi LiekieV68
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk en zoals Steven al aangeeft, ze hebben bij Vodafone nog geen andere klanten die een blokkade hebben. Maar over wat voor een blokkade gaat het? Ben je helemaal afgesloten en kan je helemaal niets meer of ligt het niet aan je SIMkaart maar aan je toestel?

Gelukkig kunnen wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kijken, dat zou toch wat zijn. Daarnaast ook wel fijn dat niet iedereen bij Vodafone in het systeem kan vanwege privacy. Heb je inmiddels al contact gehad met iemand van Vodafone via Facebook of Twitter? Misschien dat deze mensen je verder kunnen helpen? Moet eerlijk zijn dat ik via deze weg sneller antwoord krijg en een antwoord waar ik wat aan heb. Misschien helpt het jou ook wel?

Laat nog even weten of het is gelukt en of je daar iemand hebt gesproken en misschien nog een beetje meer uitleg wat voor een blokkade je hebt?
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb alherhaaldelijk contact gehad. Door ziekte per ongeluk rekening te laat betaald. Maar gelijk maandag ochtend betaald Dan nog mag een blokkade niet zo lang duren. Ben die smoesjes en alle onzin georaat van de klantenservice nu wel zat. Ik wil dat er wat gebeurd zodatik kan bellen.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Tip @ Vodafone :
De blokkades erop kan het systeem goed mee overweg als ze ze er nu net zo snel eruit krijgen als erin zou er geen probleem meer zijn..
??
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tis te triest voor woorden. Lang leve Vodafone. Het ergste is de slechte ervaring van de medewerkers klantenservices. Ze weten allemaal van niks.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is natuurlijk erg vervelend maar volgens de website kan het ook 2 tot 24 uur duren:
Nadat de betaling verwerkt is, duurt het 2 tot 24 uur voordat je het toestel weer kunt gebruiken. Zet je toestel uit en aan, dan weet je zeker dat je weer bereikbaar bent.

Dan ligt het er nog maar net aan hoe je hebt overgemaakt en wanneer. De banken maken jammer genoeg nu niet direct over en als je het in de middag doet dan hebben ze het pas een dag later, moet het verwerkt worden en dan duurt het 2 tot 24 uur. Kan niets anders zeggen dan nog even geduld te hebben en dan komt het wel weer voor elkaar. Uiteraard vervelend, maar voor dit moment is daar geen ander antwoord op.

Succes en ik hoop dat ze je gegevens snel verwerken en weer aansluiten en vergeet dan ook niet even je toestel uit en weer aan te zetten.
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn betaling is al lang binnen. Ook al bevestigd door ze. Maar blokkade opheven schijnt nogal erg moeilijk te zijn bij vodafone. Heb er op dit moment geen goed woord voor over. Tis te belachelijk voor woorden al bijna 36 wachten op deblokkade
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Helemaal gelijk Liekie ik kan je zo goed begrijpen .In plaats van onze energie jongen die er een handje van heeft om bij de meeste gevallen er een rosé randje aan geeft.. wat helaas niet opgaat met veel klachten, terwijl het niet eens een medewerker is van Vodafone ik denk dat die het bedrijf graag op hemelt ... Gr..en S6 verder hou ons op de hoogte..svp.
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ze zijn er mee bezig. Hoor ik al 36 uur. Normaal ben ik niet zo. Maar dit moet gewoon opgelost . Ik houd jullie op de hoogte. ??
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
We gaan het meemaken of ze het net zo snel oplossen als naar de Kl ... helpen beloftes van Vodafone lijken op de neus van onze vriend ????. Pinokkio ze zijn niet echt duidelijk zag ik de emoticons ..
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hahahahaha.....valt niet mee hoor. Technische dienst bij Vodafone. Al die lastige klanten die van alles vragen........ hopen dat we morgen kunnen bellen.....
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Tja je zal er maar werken en hele dagen al die lastige klanten moeten aan horen, dan mag je daar wel een heeeel dik salaris voor mogen krijgen. Het zijn per slot van rekening ook mensen, maar zouden die zelf ook klant zijn van Vodafone ? nu ze weten wat of er allemaal mis gaat ?mmmm ??
LiekieV68
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hopelijk komen ze vandaag met een oplossing.......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic