Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is dat je geblokkeerd bent
inejan En zeker niet in deze situatie.
Graag leg ik je een stukje uit over de blokkade. Voordat er een blokkade geplaatst wordt zijn er al een aantal dingen gebeurd.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een rekening even niet lekker uitkomt. Je krijgt dan ook verschillende sms'jes met het verzoek om de factuur te voldoen. Ook zie je in My Vodafone dat de factuur of facturen open staan. Zolang er geen blokkade op staat, kun je altijd contact met ons opnemen voor een betaalafspraak.
Zodra de blokkade geplaatst wordt (dan zijn we bijna een 5 weken verder en staan er vaak 2 of meer facturen open). Er kan altijd nog een afspraak gemaakt worden. Echter de blokkade wordt pas verwijderd zodra alle facturen voldaan zijn. Dit is niet om jou te plagen of niet mee willen werken aan je verzoek. Maar omdat je gebruik maakt van onze diensten die ook betaald moeten worden. Daarnaast is het ook nog eens doordat er continu een een achterstand is, je steeds verder achterop raakt met betalen. Dit willen wij juist voorkomen. Dit staat verder los van medeleven etc. Wij gunnen namelijk niemand een opname in het ziekenhuis etc.
Ik hoop dat je man snel beter is en het ziekenhuis mag verlaten.Heel veel beterschap en sterkte!