reyhann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blckberry blox

Hallo,
 
Ik had mijn blackberry blox weer aangezet, alleen toen kreeg ik 1 week later ineens een sms dat ik 400 van de 500 mb gebruikt had. Maar ik dacht zelf dat het gewoon onbeperkt was en zonder mb?
Kunnen jullie mij helpen waarom dat nu ineens zo is?
 
Groertjes,
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
En Blox is niet onbeperkt maar heeft ook en MB status, bijna alle abonnementen hebben en limiet (Behalve premium Vodafone RED). Misschien omdat je dacht dat het onbeperkt was heb je er video's op gekeken van Youtube of downloads of iets anders dat je MB leegtrok.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
En Blox is niet onbeperkt maar heeft ook en MB status, bijna alle abonnementen hebben en limiet (Behalve premium Vodafone RED). Misschien omdat je dacht dat het onbeperkt was heb je er video's op gekeken van Youtube of downloads of iets anders dat je MB leegtrok.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
De BlackBerry Blox is inderdaad nooit onbeperkt geweest. Kudo voor SamsungExpert voor de uitleg 🙂

edit:@SamsungExpert: onze red abonnementen hebben alleen onbeperkt bellen en smsen, data is niet onbeperkt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Oeps verkeerd gekeken....
Foutje, volgende keer gefixt!
troublemakermk4

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Mijn BB Blox is vorige maand verlengt tot vandaag (6-1-2014), het is vandaag 6-1-2014 maar ik heb nog geen smsje of berichtje gekregen wanneer dat ie weer verlengt zou worden.

zit daar toevallig een bepaalde tijd tussen wanneer deze weer verlengt wordt ?

M.v.g

Johan
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi troublemakermk4, de BloX hoort om middernacht automatisch te verlengen. Kijk eens in My Vodafone? Staat de BloX daar nog aan en wat is de einddatum die er naast staat?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic