soshadejong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blanco gebruikersnaam

Hallo,
 
Ik probeer me aan te melden op mijn blackberry bij de e-mailinstellingen zodat ik deze kan bekijken, maar het lukt niet. Ik krijg steeds deze melding: Blanco gebruikersnaam. Voer een geldige gebruikersnaam in.
Maar de gebruikersnaam klopt wel. Ik kan geen e-mail meer ontvangen en ik kan ook niet op appworld. Wat kan ik hier tegen doen?
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
soshadejong schreef:
Hallo,
 
Ik probeer me aan te melden op mijn blackberry bij de e-mailinstellingen zodat ik deze kan bekijken, maar het lukt niet. Ik krijg steeds deze melding: Blanco gebruikersnaam. Voer een geldige gebruikersnaam in.
Maar de gebruikersnaam klopt wel. Ik kan geen e-mail meer ontvangen en ik kan ook niet op appworld. Wat kan ik hier tegen doen?
Heb je het al eens geprobeerd via http://www.mobileemail.vodafone.nl ?
 
Daar kan je je aanmelden op basis van de toestel PIN en het iMEI-nummer en kan je de emailinstellingen aanpassen.
rotabrike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Lang leve de Hack bij kpn. Ik heb mijn wachtwoord bij kpn gewijzigde en sinsdien ontvang ik geen mail meer op mijn blackberry. Krijg ook de boodschap dat ik een blanco gebruikersnaam gebruik of ongeldig. Heb het advies om via de pin en imei een nieuw account aan te maken, maar dan krijg ik de boodschap dat het ongeldige gegevens zijn. Heb de helpdesk van vodafone gevraagd via email, zij zouden binnen 2 werkdagen reageren. Er zijn er nu 3 om ;-(
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic