lenet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Pingen Met Prepaid

Ik heb een blackberry gekregen van me ouders, maar dan prepaid. Hoe kun je er dan mee pingen , want ik las dat alleen kon met abbo? bedankt alvast
4 Reacties 4
femmy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een blackberry gekregen van me ouders, maar dan prepaid. Hoe kun je er dan mee pingen , want ik las dat alleen kon met abbo?  bedankt alvast



Hallo, Dat kan inderdaad niet, mijn dochter heeft ook een bb en had een prepaid.Ze heeft nu een bb abbonement van 12,50 en het goedkoopste scherp abbonement, de afspraak is als ze over haal beltegoed heen komt dan blokkeer ik hem, zo blijft het toch binnen de perken.
sjaakiej

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey, voor beide misschien wat.. Vodafone (zag ik, zit er ook al op te wachten) komteind deze maand (juli 2010) met een prepaid simkaart voor blackberry, en als "welkomst-aanbieding" mag je al de blackberry functies tot eind 2010 gratissssss!! gebruiken (pingen, mail, internet blabla) de simkaart kost 19,95.. dus das wel te doen..
missy151

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hooi, ik heb net alvast die prepaid simkaart voor blackberry besteld..maar hoe gaat het na eind 2010 met de kosten van de blackberry functie's enz op die simkaart?
sjsinas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hooi, ik heb net alvast die prepaid simkaart voor blackberry besteld..maar hoe gaat het na eind 2010 met de kosten van de blackberry functie's enz op die simkaart?



dat gaat dan 12,50 per maand kosten,het is een aparte blackberry internet blox wat je dan iedere 30dagen moeten aanschaffen,simkaarten zijn overigens nu los verkrijgbaar 20euro
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic